در مورد دستگیری آقای حشمت الله طبرزدی، عضو کارگروه ملی فراخوانها و دبیرکل جبهه دمکراتیک ایرانکارگروه ملی فراخوانها، از تمامی مجامع حقوق بشری در داخل و خارج از ایران خواستار محکومیت دستگیریهای گسترده در ایران و تلاش برای آزادی بلادرنگ تمامی زندانیان سیاسی میباشدهموطنان!

ایرانیان آزاده و شریف! همزمان با قتل جنایتکارانه مهسا امینی و خیزشهای اعتراضی مردم در تمامی کشور، رژیم جنایتکار و فاسد ولایت فقیه جهت جلوگیری از گسترش اعتراضات و جلوگیری از سرنگونی محتوم خود بدست مردم، شب گذشته در ساعت ۲۳۰۰ با هجوم غیرقانونی به خانه آقای مهندس حشمت الله طبرزدی در گلپایگان، وی و دو پسرش را بطرز وحشیانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار داده و پس از بازرسی خانه و ضبط موبایل و تبلت شخصی مهندس طبرزدی، او و دو پسرش را دستگیر و با خود به اداره اطلاعات گلپایگان بردند.

پسران آقای طبرزدی بعد از بازجویی آزاد شدند، ولی آقای طبرزدی همچنان در بازداشت بسر میبرد و هیچ اطلاعی از محل نگهداری‌اش در دست نیست.

بقرار اطلاع فرمان دستگیری آقای طبرزدی از تهران به اطلاعات اصفهان و سپس از سوی اصفهان به اطلاعات گلپایگان ابلاغ شده و تعداد ۱۰ نفر با صورتهای پوشیده و با چوب وسلاح برای دستگیری به خانه آقای طبرزدی هجوم برده‌اند.
همزمان با گسترش خیزشهای اعتراضی در قتل جنایتکارانه مهسا امینی، رژیم درگل مانده ولایت فقیه اقدام به دستگیری‌های گسترده فعالین سیاسی در داخل کشور نموده است، از جمله دستگیر شدگان، خانم فاطمه سپهری فعال مدنی در مشهد و صدها تن از هموطنان کرد و فعالین حقوق زنان و دانشجویان در شهرهای مختلف ایران میباشند.

کارگروه ملی فراخوانها، ضمن هشدار برای حفظ جان آقای طبرزدی، از همه ارگانهای حقوق بشری در داخل و خارج از ایران، خواستار محکومیت این دستگیریها و تلاش برای آزادی بدون قید و شرط دستگیر شدگان میباشد.

نابود باد حکومت جنایت و فساد ولایت فقیه
زنده باد آزادی
کارگروه ملی فراخوانها
۳۱ شهریور ۱۴۰۱

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)