ماف نیوز: نیروهای وزارت اطلاعات سه دانشجوی دانشگاه نازلوی ارومیه، دانشگاه رازی کرمانشاه و پیام‌نور سنندج را هنگام شرکت در اعتراضات مردمی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز یکشنبه ۱۰ دی‌ ۱۳۹۶، یک دانشجوی دانشگاه نازلوی ارومیه به نام «توران مهربان» فرزند پرویز در اعتراضات مردمی از سوی نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شد.

«توران مهربان»


همزمان اداره‌ی آموزش دانشگاه ارومیه، دانشجویان را تهدید کرده است که در صورت حضور در اعتراضات مردمی از ادامه‌ی تحصیل محروم خواهند شد و حراست دانشگاه هم جهت کنترل تجمعات، چند تن از فعالان دانشجویی را احضار کرده است.

همزمان یک دانشجو در دانشگاه پیام‌نور سنندج به نام «محرم صابری» فرزند رضا از اهالی بیجار به اتهام «تحریک دانشجویان برای شرکت در اعتراضات مردمی» از سوی اداره‌ی اطلاعات این شهرستان بازداشت شده است.

روز دوشنبه ۱۱ دی‌ هم، یک دانشجوی دانشگاه رازی کرمانشاه به نام «لقمان ویسی» دانشجوی مقطع کارشناسی حسابداری از اهالی شهرستان ثلاث باباجانی در اعتراضات مردمی از سوی نیروهای این وزارتخانه بازداشت شد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com