کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت تپه امروز هم برای دومین روز متوالی با تجمع در مقابل ساختمان اداری کارخانه پی‌گیر مطالبات معوقه خود شدند.

به گفته کارگران معترض علت برپایی این تجمع صنفی، پرداخت نشدن معوقات مزدی و بیمه‌ای کارگران بخش صنعت و کشاورزی و مشکلات کارگران بازنشسته است.

این کارگران که در رابطه با همین مطالبات روز گذشته تجمع مشابهی را برپا کرده ‌بودند، می‌گویند در جریان تجمع دیروز، مدیریت بخش خصوصی مجتمع وعده پرداخت حداقل بخشی از مطالبات کارگران را داد اما هنوز نگران برطرف نشدن دغدغه‌های خودیم.

کمتر از یک هفته پیش قائم مقام مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از ادامه روند پرداخت مطالبات کارگران این واحد تولیدی خبر داده و گفته بود هر ۱۰روز یکبار بخشی از مطالبات معوقه کارگران را پرداخت می‌شود.

کارگران هفت‌تپه در سال‌های گذشته بارها برای تحقق مطالبات مزدیشان تجمع و اعتصاب کرده‌اند. در مردادماه امسال هم تجمع آنها باعث بسته‌شدن جاده اهواز – شوش شد و ۱۵کارگر این شرکت بازداشت شدند. این شرکت در سال ۹۴ به بخش خصوصی واگذار شد و از همان زمان مشکلات آن شروع شد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com