Image result for ‫محسنی اژه‌ای‬‎
حضرت عالی در ابتدای سخنانتان با جسارتی مثالزدنی، تظلم‌خواهی دکتر احمدی‌نژاد مظلوم را به فحاشی یک لات در میدان شهر تشبیه کرده و به نقل از حکیمی! فرموده اید که او این کارها را برای دیده شدن انجام می‌دهد و بهتر است به او توجهی نشود و شما چقدر خوب به توصیه حکیمتان عمل کرده اید! انتظار حداقلی این بود که جناب عالی در تبعیت از این ادعای خود و برای کمک به دیده نشدن دکتر احمدی نژاد، به هیچوجه به سخنان ایشان نمی پرداختید اما حقیقت این است که او به عنوان مردمی‌ترین و موفق‌ترین رئیس‌جمهور این کشور، یک واقعیت غیرقابل انکار است و با تمسک به اینگونه حرفهای توهین‌آمیز، قادر نیستید آرامش را حتی برای مدتی کوتاه در یک کنفرانس خبری به خودتان القاء نمایید و او را نادیده بگیرید.

 

 

دولت بهار
جوانفکر: آملی لاریجانی و دکتر احمدی نژاد به اتفاق در خیابانهای شهر درمیان مردم قدم بزنند تا معلوم شود چه کسی محبوب بوده و به دیده شدن نیاز ندارد
به گزارش دولت بهار، علی اکبر جوانفکر در کانال تلگرامی خود نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژهای

سخنگوی محترم قوه قضاییه

حضرت عالی روز سه شنبه در نشست مطبوعاتی خود در اظهاراتی بی سابقه و مشحون از عصبانیت، اسائه ادب و توهین به جناب آقای دکتر احمدی نژاد ، تلاش کرده اید تا به انتقادهای مستدل و منطقی ایشان ، پاسخی نه در شان رئیس جمهور محترم سابق کشور بلکه در شان خودتان بدهید.

از آنجا که اگر بنده با همین لحن و ادبیات با جناب عالی یا حتی یکی از کارمندان شما ، سخن بگویم بدون کوچکترین شک و تردیدی بلافاصله به دستور دادستان تهران و به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و توهین به مقامات قضایی احضار خواهم شد، لذا ترجیح می دهم برای در امان ماندن از ظلم دستگاه قضایی ، به صورتی کاملا محترمانه با شما سخن بگویم.

حضرت عالی در ابتدای سخنانتان با جسارتی مثال زدنی ، تظلم خواهی دکتر احمدی نژاد مظلوم را به فحاشی یک لات در میدان شهر تشبیه کرده و به نقل از حکیمی! فرموده اید که او این کارها را برای دیده شدن انجام می دهد و بهتر است به او توجهی نشود و شما چقدر خوب به توصیه حکیم تان عمل کرده اید!

انتظار حداقلی این بود که جناب عالی در تبعیت از این ادعای خود و برای کمک به دیده نشدن دکتر احمدی نژاد ، به هیچوجه به سخنان ایشان نمی پرداختید اما حقیقت این است که او به عنوان مردمی ترین و موفق ترین رئیس جمهور این کشور ، یک واقعیت غیرقابل انکار است و با تمسک به اینگونه حرفهای توهین آمیز، قادر نیستید آرامش را حتی برای مدتی کوتاه در یک کنفرانس خبری به خودتان القاء نمایید و او را نادیده بگیرید.

البته توجه داشته باشید که دکتر احمدی نژاد از معدود شخصیت های ملی هستند که برای دیده شدن، به رفتارهایی نظیر آنچه که این روزها از مقامات قضایی مشاهده می کنیم، نیاز ندارند. برای اثبات این ادعا از حضرت آیت الله آملی لاریجانی و جناب آقای دکتر احمدی نژاد دعوت می کنم به اتفاق برای ساعتی در خیابان های شهر و در میان مردم قدم بزنند تا معلوم شود که چه کسی در نگاه مردم محبوب بوده و به دیده شدن نیازی ندارد.

حضرت عالی در اظهارات عجیب و غریبی که شان و منزلت جایگاه معاون رئیس قوه قضاییه را به شدت مخدوش کرده است ، دکتر احمدی نژاد را به دروغگویی ، گنده گویی ، زدن حرفهای بی پایه ، گزافه گویی ، هرز بودن زبان ، دچار نخوت بودن ، خودخواهی و خودبزرگ بینی متهم کرده اید و او را در این زمینه ها شهره عام و خاص خوانده اید.

این اتهامات و توهین ها را فقط و فقط جناب عالی و سایر مقامات قضایی با برخورداری از مصونیت ناشی از سوء استفاده های آشکار از موقعیت خود می توانید مطرح کنید و الا اگر هر مقام مسئول یا شهروند دیگری این ادبیات سخیف را به کار گیرد، بلافاصله با برخورد شدید دستگاه قضایی و به تبع آن همان سوئیت معروف اوین مواجه خواهد شد. البته در دنیای امروز این رفتار را استبداد و دیکتاتوری دستگاه قضایی می نامند.

حضرت عالی در جایگاه مقام ارشد دستگاه قضایی و یک قاضی عادل باید به گونه ای رفتار نمایید که دیگران، جناب عالی را مظهر آرامش ، اخلاق ، رافت ، محبت ، انسانیت و کرامت بدانند و سخنان شما را سرمشق زندگی و کار خود قرار دهند. متاسفم که کنفرانس مطبوعاتی جناب عالی چهره ای از یک فرد عصبی ، تندخو ، هتاک ، ناآرام و انتقام گیرنده را به تصویر کشید. ای کاش این کنفرانس را برگزار نکرده بودید.

این رفتار تند و غیرمعمول مختص جناب عالی نیست بلکه جناب آقای محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور نیز پیش  از جناب عالی ، سخنان عجیب و غریبی را در روز یکشنبه گذشته بر زبان آورد که این امر به هیچوجه زیبنده دستگاه قضایی نظام جمهوری اسلامی ایران نیست و به نوبه خود اثبات می کند که تا چه حد سایه سنگین سیاست و انگیزه های سیاسی بر مواضع و رفتار مقامات قضایی مستولی شده است .

توجه جناب عالی و دادستان کل کشور را به آثار مخرب ناشی از اینگونه اظهارات نسنجیده بر نگرش عمومی نسبت به دستگاه قضایی جلب می کنم و از جناب عالی و آقای منتظری درخواست می کنم به تبعات سوء سخنان توهین آمیزتان نسبت به خادم ملت ایران، توجه داشته باشید و به فوریت در صدد اصلاح و جبران گفتار و رفتار خود برآیید و گرنه دیری نخواهد پایید که نظام جمهوری اسلامی و ملت شهید پرور شما را از اتخاذ چنین مواضعی به شدت پشیمان خواهند کرد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com