روزآنلاین– دیروز از نسخه اینترنتی “حزب الله” به نام “حزب الله سایبر” نیز رونمایی شد. گردانندگان این پایگاه تهدید کرده اند که مخالفان را مورد “رصد و برخورد” قرار خواهند داد.

بنا به گزارش ها و عکس های موجود در سایت “حزب الله سایبر”، این عوامل امنیتی و نظامی، در هر استان همایش هایی هم برای شناسایی و برخورد با معترضان در فضای مجازی و در ذیل پروژه امنیتی موسوم به “جنگ نرم” برگزار کرده اند.رونمایی از این جریان اما پس از آن صورت گرفت که دیروز خبرگزاری های حکومتی از انتشار اطلاعیه ای با عنوان “حزب الله سایبر” در محکومیت حوادث مجلس خبر دادند.

گفتنی است، حزب الله سایبر در حالی در آستانه انتخابات اعلام موجودیت کرده که در حوادث پس از انتخابات نیز، عوامل امنیتی سایتی به نام “گرداب” را با هدف شناسایی و برخورد معترضان راه اندازی کردند. هم اکنون به نظر می رسد، نهاد های امنیتی که از بروز آنچه که “فتنه بزرگ ۹۲ “می خوانند، بیمناک شده اند، پیش دستی کرده و فعالیت های امنیتی و اطلاعاتی خود را در فضای مجازی افزایش داده اند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com