ماف نیوز: نیروهای امنیتی در شهرستان ماکو یک تن را به اتهام «همکاری با احزاب کُردی» بازداشت کردند. در چالدران هم سه تن با اتهامات مشابهی بازداشت شدند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، طی روز پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶، نیروهای امنیتی ماکو «مصطفی عثمانی» را در منزل شخصی‌اش در این شهرستان بازداشت و وی را به محل نامعلومی منتقل کردند.

یک منبع نزدیک به خانواده‌ی مصطفی عثمانی با تایید این خبر گفت: «نیروهای مذکور، برگه‌ی قضایی جهت بازداشت وی ارائه نداده‌اند و حتی مرتبط‌بودن بازداشت از سوی کدام اُرگان امنیتی را هم به اطلاع آنها نرسانده‌اند. در زمان بازداشت، به خانواده‌ی عثمانی اعلام شده است که وی متهم به همکاری با احزاب کُردی است.»

در خبری دیگر روز چهارشنبه ۱۷ آبان، سه تن از اهالی شهرستان مرزی چالدران با اتهام احتمالی «همکاری با احزاب کُردی» از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل گردیده‌اند.

هویت این افراد «کمال حیدرانلو» فرزند محمد، «بهمن بروکی» فرزند عطا و «محمد خلیلی» فرزند عبدالحمید است که در هنگام بازداشت مورد ضرب و شتم قرار گرفته شده‌اند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com