ماف نیوز: سازمان بسیج مداحان از طریق سپاه پاسداران علیه «سلیمان محبی» مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه تشکیل پرونده داد. شکایت این سازمان در رابطه با عدم واگذاری سالنهای وابسته به وزارت آموزش و پرورش به سازمان بسیج مداحان جهت برگزاری مراسم عزاداری است.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، سازمان بسیج مداحان سپاه عاشورا در استان کرمانشاه در نامه‌ای به سپاه پاسداران اعلام کرده که «آقای سلیمان محبی مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه جهت جلوگیری از اقامه‌ی مراسم عزاداری در این شهر مانند پهلوی‌ها رفتار می‌کند.»

یک منبع مطلع در این رابطه گفت: «سازمان بسیج مداحان از رسانه‌ای‌شدن موضوع خودداری می‌کند و مدعی است در حالی که سالنهای فرهنگی استان کرمانشاه به راحتی در اختیار میتینگ‌های سیاسی هستند، اداره‌ی کل آموزش و پرورش دلیل عدم واگذاری سالنها به مدت ده روز را حضور جوانان در برنامه‌های ورزشی و ایجاد اختلال در برنامه‌هایشان عنوان کرده است.»

این سازمان در نامه‌ی خود به فرماندهی سپاه پاسداران، آقای سلیمان محبی را «مخل بزرگترین مانور فرهنگی و مذهبی» عنوان کرده و گفته است که وی حتی با پرداخت مبلغ روزانه یک میلیون تومان هم با واگذاری این سالنها جهت برگزاری مراسم عزاداری موافقت نکرده است.

وزارت آموزش و پروش روز ۲۱ آذر ۱۳۹۲ در حکمی سلیمان محبی را به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه منصوب کرد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com