رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از بازداشت دو نفر در خصوص پرونده کودک آزاری در سمنان خبر داد.
به گزارش زنان پیشاهنگ ایران به نقل از قدس آنلاین، سرهنگ اسماعیل حداد دراین باره گفت: چند روز پیش گزارشی از سوی یکی از بیمارستان‌های سمنان مبنی بر پذیرش یک کودک ۵ ساله که آثار جراحات زیاد و سطحی داشت به پلیس سمنان رسید که پلیس بی درنگ با گرفتن دستور قضایی تحقیقات را شروع کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان گفت: پس از تحقیقات اولیه مشخص شد خانواده این کودک به‌جای راهکارهای تربیتی درست، موجب ایراد صدمه به این کودک خردسال شده‌اند که در این رابطه، دو نفر دستگیر و برای ادامه تحقیقات در بازداشت پلیس آگاهی هستند.
به موجب این خبر، در این حادثه دختر پنج ساله ای به نام سارینا از سوی برخی نزدیکان و خانواده مورد آزار قرار گرفته بود. به گفته مسئولان هنگام انتقال این کودک به بیمارستان امیرالمومنین سمنان، آثار جراحات و سوختگی در بدن کوچک سارینا آشکار بود و وی را در آستانه خفگی به بیمارستان سپرده بودند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com