م‍اف نیوز: احضار دو فعال کارگری به نامهای «مهرداد صبوری» و «فریده صبوری» به ستاد خبری اطلاعات شهرستان کامیاران، با بازداشت یک تن دیگر به نام «کاوان محمودیان» در این شهر همراه شد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز ۱۹ مهر ۱۳۹۶، مهرداد صبوری فعال کارگری و زندانی سیاسی سابق به همراه خواهرش فریده‌ صبوری از طریق تماس تلفنی به ستاد خبری اطلاعات شهرستان کامیاران احضار شدند. پیشتر نیز دلنیا صبوری یکی دیگر از اعضای این خانواده در رابطه با شرکت در هرگونه تجمعی تهدید شده بود.

اداره‌ی اطلاعات مقرر کرده است که مهرداد صبوری و فریده صبوری روز ۲۲ مهرماه در محل ستاد خبری حضور یابند در غیر اینصورت نسبت به بازداشتشان اقدام خواهد شد.

مهرداد به همراه خواهرش دلنیا صبوری و چند تن دیگر از فعالین شهرستان کامیاران در روز ۱۲ مهر ۱۳۹۵ به اتهام «سازماندهی تجمعات روز جهانی کارگر» هر کدام به یکسال زندان تعزیری محکوم شدند که تاکنون با قید وثیقه آزاد هستند.

در خبری دیگر روز سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶، «کاوان محمودیان» از اهالی روستای تنگیسر کامیاران توسط ماموران اداره‌ی اطلاعات این شهرستان بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل شد. با این حال تاکنون علت بازداشت‌شان مشخص نشده است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com