ماف نیوز: یک روزنامه‌نگار در سنندج یک روز بعد از بازداشت، آزاد شد. یک فعال مدنی هم که در کرمانشاه به اتهام سازماندهی تجمعاتی در حمایت از کولبران بازداشت شده بود، با تودیع وثیقه آزاد شد. همچنین یکی از افرادی که در مهاباد در رابطه با واکنش‌ها در پی برگزاری رفراندوم اقلیم کردستان عراق بازداشت شده بود، با تودیع وثیقه آزاد شد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، طی روز ۱۸ مهر ۱۳۹۶، «فرهاد هادی» سردبیر هفته‌نامه‌ی «ده‌نگی کوردستان» که روز ۱۷ مهر بازداشت شده بود، آزاد شد.

سردبیر این هفته‌نامه‌ی کُردی-فارسی، در محل کارش در سنندج از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده بود و طی روز جاری با قید وثیقه آزاد شد.

در کرمانشاه هم «شهریار طهماسبی» فعال مدنی کرمانشاهی که در هفته‌ی سوم شهریور به اتهام «سازماندهی تجمعاتی اعتراضی نسبت به کشتار کولبران» بازداشت شده بود، با سپردن وثیقه‌ی ۱۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

در خبری دیگر «روناک آقایی» که شامگاه ۳ مهرماه مرتبط با واکنش به رفراندوم استقلال اقلیم کردستان عراق در مهاباد بازداشت و به ارومیه منتقل شده بود، پس از گذشت دو هفته با تودیع وثیقه‌ی ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com