ماف نیوز: یک منبع نزدیک به خانواده‌ی صادق برمکی با تشریح پرونده، از بازداشت متهمین اصلی حادثه خبر داد. این افراد متهم هستند که پس از قتل وی در حوالی شهرستان مهاباد، او را سوزانده‌اند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، «دانیال دیوانی آذر» (متهم ردیف اول)، «دانیال زین‌العابدین»، «کمال اصغری» و «حسین جهانگیری»، چهار متهم به قتل صادق برمکی بازداشت شدند و جهت انجام تحقیقات تحت بازجویی هستند.

در حالی که برخی از منابع، انگیزه‌ی قتل را ابراز علاقه‌ی صادق برمکی به دختری به نام ک.ه عنوان میکنند که دانیال دیوانی‌آذر قصد ازدواج با وی را داشت، اما منبع مذکور گفت: «تاکنون به طور قطع نمی‌توان انگیزه‌ی قتل را اعلام نمود اما متهمین اصلی تحت بازجویی هستند.»

دانیال دیوانی‌آذر، دانیال زین‌العابدین، کمال اصغری، و حسین جهانگیری متهم هستند که روز ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، در حالی که ماده‌ی مخدر مصرف کرده بودند و حالت عادی نداشتند، با صادق برمکی تماس گرفته و او را به اطراف روستای کهریز از توابع شهرستان مهاباد کشانده و با ضربه‌زدن به وسیله‌ی ساتور به گردن، شکم و دست و پای مقتول او را در اطراف روستا رها می‌کنند.

آنها متهم هستند که فردای آن شب دوباره به محل سانحه رفته‌اند تا از مرگ وی مطمئن شوند که متوجه نفس‌های آخر صادق شده و دانیال دیوانی‌آذر به همراه دانیال زین‌العبادین جسم نیمه جان مقتول را زنده زنده می‌سوزانند.

روز ۳ مهرماه یافتن جسد وی با اطلاع یکی از اهالی به پلیس گزارش شد و روز چهارم مهر هم متهمین پرونده بازداشت شدند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com