ماف نیوز: دو فعال مدنی در شهرستان دهگلان بازداشت و به مکان نامعلومی انتقال یافتند. اتهام این افراد در هنگام بازداشت، «تبلیغ علیه نظام» عنوان شده است.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی با یورش به منازل شخصی دو تن به نامهای «یدالله شاکری» و «آزاد نادری» در شهرستان دهگلان، آنان را بازداشت کردند.

آزاد نادری از اهالی روستای کروندان دهگلان و یدالله شاکری از اهالی این شهر می‌باشند که به هنگام بازداشت، هیچگونه برگه‌ی قضایی به آنها ارائه نشده است.

اتهام وارده‌ی این دو فعال مدنی، «تبلیغ علیه نظام» عنوان شده است و علی‌رغم مراجعات مکرر خانواده‌هایشان به نهادهای امنیتی و قضایی دهگلان و سنندج، از زمان بازداشت‌ آنها تا این لحظه اطلاع دقیقی در رابطه با سرنوشت این افراد کسب نشده است.

همچنین همزمان با بازداشت این افراد، فرد دیگری به نام «سیروان رحیمی» از سوی ارگانهای امنیتی تهدید و به وی هشدار داده شده است که تا اطلاع ثانوی از این منطقه خارج نشود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com