روژی کورد: به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، بیش از ۵۰۰ کارگزار مخابرات روستایی ساعت ۹ صبح یکشنبه، ۱۹ شهریور برابر ساختمان شرکت مخابرات اعتراض‌شان را آغاز کردند.

تجمع کنندگان، دلیل برگزاری این اعتراضات را بی‌پاسخ‌ماندن اعتراضات‌شان در شهرستان‌ها عنوان می‌کنند.

تجمع‌کنندگان که از شهرها و استانهای مختلف به پایتخت آمده‌اند، می‌گویند: ما خواستار انعقاد قرارداد دائم و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل براساس مصوبات وزارت کار هستیم.

کارگزاران مخابرات روستایی پیش از این نیز بارها تجمعات اعتراضی برگزار کرده و خواستار رسیدگی شرکت مخابرات و وزارت ارتباطات به اوضاع شغلی خود شده‌اند.

یکی از تجمع‌کنندگان که از استان گیلان به تهران آمده، می‌گوید: بارها از راه‌های مختلف مطالباتمان را پیگیری کرده‌ایم اما تاکنون پاسخی نگرفته‌ایم؛ به همین دلیل است که رنجِ سفر به پایتخت را به جان خریدیم تا در کنار همکارانمان به اوضاع اعتراض کنیم.

جامعه کارگزاران مخابرات روستایی خرداد ماه امسال نیز در نامه‌ای خطاب به معاونت نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران نسبت به قراردادهای موقت خود اعتراض کردند.

آنها در این نامه نوشته بودند که معاونت نیروی انسانی وعده اصلاح قراردادها را داده بود، اما از «اعتماد آنها سوء استفاده کرد» و به وعده دائمی‌شدن قراردادها را که خواست اصلی کارگزاران مخابرات روستایی بود، عمل نکرد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com