ماف نیوز: نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی در شهرستان کامیاران سه شهروند را با اتهامات سیاسی بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کردند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، سه شهروند به نام‌های «هیوا ندیمی» فرزند محمدکریم، «کیومرث ندیمی» فرزند مارف و «اقبال قبادی» فرزند احمد را بازداشت کردند.

یک منبع مطلع از خانواده‌ی این سه تن در این رابطه گفت: «بازداشت این افراد با اتهامات سیاسی و تحت عنوان ارتباط با احزاب کُردی صورت گرفته است.»

این افراد با یکدیگر نسبت فامیلی داشته‌اند و بازداشت‌شان به صورت جداگانه و در منازل شخصی آنها در شهرستان کامیاران صورت گرفته است و تا این لحظه، خانواده‌های‌شان نتوانسته‌اند در رابطه با نوشت‌شان اطلاع دقیقی کسب کنند.

نیروهای امنیتی ایران، سالانه شمار زیادی از شهروندان و فعالین سیاسی و فرهنگی را بدون داشتن برگه‌ی قضایی بازداشت و تحت بازجویی آنها را وادار به اعتراف می‌نمایند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com