از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۶ تن در شهرستان کاشان مفقود شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دوشنبه‌شب شانزدهم بهمن‌ماه، سرهنگ ” منوچهر صفایی ” در جمع نمازگزاران مسجد صفاری کاشان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون در کاشان ۴۶ نفر مفقود شده‌اند که از این تعداد ٢٢ نفر مرد و ٢۴ نفر دیگر زن بوده‌اند که همه‌ی این افراد تنها با اختلاف چند ساعت و چند روز ناپدید شده‌اند.

اولین مورد دختر بیست ساله‌ای است که روز دوم دی‌ماه به دلیل اختلاف مابین پدر و مادر و همچنین داشتن مشکل روانی از منزل خارج شده است.

مسئولان حکومتی بدحجابی زنان را یکی از عمده دلایل بروز چنین اتفاق‌هایی قلمداد می‌کنند، انتقاد مسئولان حکومت اسلامی ایران از پوشش زنان و حتی تهدید به برخورد با آنها برای بدحجابی، واکنش‌هایی را به دنبال داشته است. اما منتقدان، این تهدیدات را نوعی فرهنگ سازی از جانب پلیس و مسئولان می‌دانند که باعث بالارفتن ناامنی برای زنان در جامعه می‌شود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com