یکی از موضوعات مورد بحث زنان لزبین و به طور کل زنانی که با زنان دیگر رابطه‌ی جنسی دارند موضوع پریود و سکس است.
درخیلی از مواقع زوج‌ها تلاش می‌کنند تا با هماهنگ کردن زمان و روزهای پریود خود با یکدیگر روزهای بیشتری در ماه را بتوانند سکسی عاری از خون داشته باشند. درعین حال افرادی هم هستند که سکس در دوران پریود را عالی و فوق‌العاده می‌دانند. (ارگاسم می‌تواند به تخفیف دردهای دوران قاعدگی کمک کند.)
مجله‌ی Autostraddle در سال ۲۰۱۵ در پاسخ به این سوال که آیا وجود دو دوره‌ی پریود بر فعالیت جنسی زنان و شرکایشان اثر می‌گذارد، اقدام به برگزاری یک نظرسنجی همگانی کرد و در آن از تمام زنانی که با زنان دیگر رابطه جنسی دارند دعوت به همکاری کرد.
در این نظر سنجی بیش از ۸۵۰۰ نفر با میانگین سنی اغلب بین ۱۸ الی ۳۶ سال شرکت کردند که نتایج آن به شرح زیر است:
در مورد سکس در دورانی که خودشان پریود هستند ، ۳۷ درصد خیلی علاقه‌مند یا تاحدودی علاقه‌مند بودند، ۲۴ درصد نظر خاصی نداشتند و ۲۳ درصد مخالف بودند.
در مورد سکس در دورانی که شریکشان پریود است، ۴۲ درصد خیلی علاقه‌مند یا تاحدودی علاقه‌مند بودند، ۳۳ درصد نظر خاصی نداشتند و ۲۳ درصد مخالف بودند.
با بررسی پاسخ‌ها، برگزارکنندگان این نظرسنجی دریافتند، اینکه فرد در مورد سکس کردن در دوران پریود خود چه حسی دارد نشان‌دهنده‌ی این است که آن‌ها در مورد سکس کردن با پارتنر خود در دوران پریودش چه حسی دارند.
به عنوان مثال تنها دو پاسخ‌دهنده بودند که علاقه داشتند در دوران پریود خود سکس کنند اما مخالف این بودند که در دوران پریود پارتنرشان با آن‌ها سکس داشته باشند.
درنهایت آنچه که مهم است توافق و رضایت دو طرف درگیر در رابطه‌ برای داشتن رابطه‌ی جنسی دلخواه برای هردوی آنها است.
برای مطالعه‌ی بیشتر در مورد این نظرسنجی به این لینک بروید.

راه‌های ارتباط با ما:
پیامک در تلگرام
کانال تلگرام
اینستاگرام
فیس بوک

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com