اولین حنابندان ۲ همجنسگرای ایرانی، تبریک دامادی «رامین و نیما»

رامین حق‌جو همجنسگرای ایرانی و از پژوهشگران بنیاد برومند دیروز خبر حنابندانش با نیما را در توئیتر به اشتراک گذاشت:

«فقط ۷ روز تا ازدواجم مانده، درست یا غلط نمیدانم ولی برای اولین بار جشن حنابندان را برای ۲ همجنسگرای ایرانی برگزارمیکنیم»

تصویر رامین و نیما در برف یکی از تصاویر به یادماندنی از زوج های همجنسگرای ایرانی است که در «مردم نیویورک» در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. و امروز آن‌ها با امید و آرزوی بسیار برای مراسم دامادی شان آماده می‌شوند.

رامین زمان باقیمانده تا ازدواجش را با هشتگ #روزافتخار در توئیتر روزشماری می‌کند. چیزی به ازدواجشان نمانده و ما هم مثل او «با دلهره و تکاپو» در انتظار این اتفاق شیرین هستیم، پیوندی که فرای تمام تعصبات و ناآگاهی‌ها و کژاندیشی‌ها در ایران، در سرزمینی آگاهتر، امن‌تر و پذیراتر برای این زوج همجنسگرا برگزار می‌شود.

ما هم در #شش‌رنگ ازدواج رامین و نیما را تبریک می‌گوییم و برایشان آرزوی خوشبختی و شادی در کنار یکدیگر را داریم.

به امید روزی که همجنسگرایان ایرانی بتوانند هویت خود را آزادانه و آشکارا در کشور خود جشن بگیرند و دوست داشتن و دوست داشته شدن بدون ترس و مجازات حق همه ما باشد.

اگر شما هم می‌خواهید ازدواج رامین و نیما را تبریک بگویید و در برابر برخی کامنت‌های از روی ناآگاهی از آن‌ها حمایت کنید، سری به توئیتر رامین حق‌جو بزنید:

#رامین_حق‌جو #همجنسگرایان #همجنسگرا #گی #ایران #ازدواج #حنابندان #دامادی #همجنس#ازدواج_همجنسگرایان

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com