تصویر: تمام افراد ترنس‌جندر کشته شده در سال ۲۰۱۶ در آمریکا (TheDailyBeast)

هنوز بیش از چهار ماه به پایان سال ۲۰۱۷ باقی مانده است. با این حال گزارش جدیدی نشان می‌دهد که در آمریکا از ژانویه ۲۰۱۷ تا کنون در مقایسه با دوره ۱۲ ماهه سال گذشته، افراد#اقلیت_جنسی و جنسیتی بیشتری به قتل رسیده اند.

از ابتدای سال ۲۰۱۷ تا کنون،‌ ۳۳ مورد قتل عمد که با گرایش جنسی و هویت جنسیتی فرد قربانی در ارتباط بوده در آمریکا گزارش شده است.

این در حالی است که اگر حمله تروریستی پالس کلاب در #اورلاندو با ۴۹ کشته را به شمار نیاوریم، در کل ۱۲ ماه سال ۲۰۱۶ تنها ۲۸ مورد #قتل عمد افراد ال‌جی‌بی‌تی گزارش شده است.

این افزایش چشمگیر ناشی از چیست؟

در واقع به درستی نمی‌دانیم که آیا این افزایش ناشی افزایش میزان خشونت است یا افزایش گزارش‌دهی به پلیس یا ترکیبی از هر دو. اما در هرصورت باید آن را به عنوان یک زنگ خطر جدی گرفت. زنگ خطری که نشان می‌دهد #خشونت به هیچ عنوان کاهش نیافته و بستر آن از میان نرفته است.

ارقام واقعی ممکن است بسیار بیشتر باشد، چرا که برخی پرونده‌ها هنوز باز است و برخی مناطق#آمار قتل بر اساس #گرایش_جنسی و #هویت_جنسیتی را جمع نمی‌کنند.

از ۲۸ مورد قتلی که امسال گزارش شده، ۱۶نفر #ترنس‌جندر بوده‌اند. مردان #هم‌جنس‌گرابزرگترین گروه قربانی پس از ترنس‌ها هستند.

آمار سال ۲۰۱۶ خود با رشد ۱۷ درصدی نسبت به دوره مشابه ۲۰۱۵ همراه بوده است.
منهای کشتار اورلاندو، ۷۹٪ این قربانیان سیاهپوست یا اهل آمریکای لاتین بودند و اکثرا قاتل را می‌شناختند.

اما قاتل‌ها چه کسانی بودند؟
پاسخ: #همسایه، صاحب‌خانه، همکار و اعضای #خانواده

منبع: https://goo.gl/xYcSj8

با #شش‌رنگ در شبکه‌های اجتماعی همراه شوید:
🏳️‍🌈 https://t.me/Iran6Rang
🏳️‍🌈 https://www.facebook.com/6rang.Iran
🏳️‍🌈 https://www.instagram.com/6rangiran
🏳️‍🌈 https://www.youtube.com/user/6rangIran
🏳️‍🌈 https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/6rang-org
#لزبین #گی #همجنسگرایی #مبدل‌پوش #مبدل_پوش #جنس #جنسیت #جامعه #ترنس#ترنسکشوال

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com