دادستان محترم تهران
جناب آقای عباس جعفری دولت آبادی


سلام علیکم؛
اینجانبان به عنوان کاندیداهای انتخابات سازمان نظام پزشکی و رأی دهندگان، شکایت خویش رابه شرح ذیل تقدیم می داریم و درخواست رسیدگی سریع داریم.

حسب اطلاعیه سازمان نظام پزشکی مقرر بود انتخابات سازمان نظام پزشکی در سی ام تیر ۱۳۹۶ برگزارشود ورأی دهندگان به دو طریق بتوانند رأی خود را بدهند ۱_ از طریق حضور مستقیم و ۲_ از طریق سامانه الکترونیکی (اینترنتی).

باتوجه به وعده فوق و تعطیلی روز قبل و به امید مشارکت در انتخابات الکترونیکی به مسافرت رفتیم و یا در کشیک های بیمارستان بودیم و علی رغم تمهیدات کافی، بعلت نقص در سیستم اینترنت از همان ساعت ابتدایی موفق به رأی دادن نشدیم، در حالیکه تا ساعت ۱۴ وعده هایی مبنی بر تلاش برای رفع اشکال سیستم الکترونیکی داده می شد و به صورت ناگهانی ابلاغ گردید که امکان رأی گیری الکترونیکی ممکن نخواهد شد و منتفی است و اخذ آراء فقط از طریق حضوری ممکن است در حالیکه بعضی ناخبین سن بالا و حاضر در تهران از طریق حضور مستقیم رأی خود را به صندوق ریختند و در عین حال باتوجه به اکثریت جوان ناخبین و منتخبین چشم انتظار به اخذ آرا از طریق اینترنت و عدم صیانت وزارت بهداشت و کمیته اجرایی ، درخواست رسیدگی و  توقف عملیات اجرائی وشمارش ارا واعلام نتایج را تا تعیین نتیجه شکایت داریم.

 

جمعی از نامزدها و انتخاب کنندگان

در انتخابات سازمان نظام پزشکى

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com