روژی کورد: جمهوری اسلامی به طور کامل از حمله خارجی در هراس است. به مدارس دستور داده شده است نسبت به ساحت پناهگاه جنگی اقدام شود، در فرودگاه مهرآباد نیز مانور ضدتروریستی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وابسته به صدا و سیما، پس از انتشار گزارش‌هایی دربارهٔ شنیده شدن صدای شلیک گلوله در فرودگاه مهرآباد تهران، صبح روز شنبه ۳ تیرماه، مانور «مقابله با اقدامات تروریستی» در سالن چهار این فرودگاه برگزار شده است.

معاون امنیتی استانداری تهران اعلام کرد که صدای شلیک گلوله نیز مربوط به همین مانور بوده و «جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد».

ترمینال چهار فرودگاه مهرآباد مخصوص خروجیِ مسافران پروازهای داخلی است اما براساس اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت اعلام پروازهای این فرودگاه، صبح روز شنبه هیچ پروازی از این سالن انجام نشده است.

همچنین طی چند روز گذشته کپی نامه ای به مرکز روژی ارسال شد که طی این نامه مخفیانه به مدارس دستور داده شده است تا نسبت به ساخت پناهگاه جنگی در مدارس اقدام کنند.

طی روزهای گذشته، مسئولین جمهوری اسلامی، بارها عربستان سعودی و سارائیل را به انجام حملات تروریستی در ایران متهم کرده اند.

روز گذشته نیز در شهر مکه، یک حمله انتحاری انجام شد که عربستان سعودی، جمهوری اسلامی را به انجام آن متهم کرد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com