رژه افتخار اقلیت‌های جنسی ازمیر برای پنجمین سال برگزار شد.

ویدئو: جشن رژه افتخار (پراید) ازمیر- زنی میانسال با شادی هرچه تمام‌تر پرچم ترنس‌ها را تکان می‌دهد و در جمع جوان‌ها پایکوبی می‌کند.
مردم ازمیر با وجود اعلام استانداری مبنی بر ممنوعیت تجمع در حمایت از همجنسگرایان و ترنس‌ها، جشن رژه افتخار (پراید) خود را در روز ۴ ژوئن هرچه زیباتر برگزار کردند.
به گزارش ال‌جی‌بی‌تی‌آی‌نیوز ترکیه، دلیل ممنوعیت برگزاری رژه «دریافت گزارش از سرویس‌های اطلاعاتی مبنی بر این بوده است که این رژه احتمالا تبلیغات سازمان‌های تروریستی است.»
این رژه با وجود موانعی که پلیس ایجاد کرد با شعارهایی چون «عشق، عشق، نفرت دور باد» و «ساکت نباشید، فریاد بزنید،‌ همجنسگراها وجود دارند» با ساز و آواز ادامه پیدا کرد.

صفحه اختصاصی رژه غرور ازمیر

با #شش‌رنگ در شبکه‌های اجتماعی همراه شوید:
🌈💙 https://www.facebook.com/6rang.Iran
🌈💙 https://t.me/Iran6Rang
🌈💙 https://www.instagram.com/6rangiran
🌈💙 https://www.youtube.com/user/6rangIran
🌈💙 https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/6rang-org

#لزبین, #گی, #دوجنسگرا, #همجنسگرا, #ترنسجندر, #ترنس, #ترنسکشوال, #عشق, #آزادی ,#همجنسگرایی, #گرایش_جنسی, #هویت_جنسیتی, #برابری, #عدالت, #انسانیت, #حقوق_بشر,#مطالبات_همجنسگرایان, #حق_حیات, #PrideMonth #LoveIsLove #رژه_غرور#رژه_افتخار #همجنسگرایان

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com