روژی کورد: در حالی است که قرار است نشست سران کشورهای عضو این سازمان ناتو که در آندونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا نیز شرکت خواهد نمود در بروکسل برگزار شود و افغانستان و مساله افزایش نیروهای امریکایی و ناتو در این کشور یکی از مسایل مورد بحث در این نشست خواهد بود، دبیر کل این سازمان از تغییر سیاست ناتو در افغانستان خبر داد.

ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ شمسی، در نشستی گفته است که این سازمان به جای افزایش نیروهای خود در افغانستان، نیروهای امنیتی و دفاعی افغان را تقویت و تجهیز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری “جمهور”، دبیر کل ناتو گفته است که تغییر سیاست ناتو در افغانستان می‌تواند تاثیر مستقیم بر بهبود امنیت در این کشور داشته باشد.

وی همچنان گفته است “من واقعاً باور دارم که بهترین کاری را که در درازمدت انجام داده می‌توانیم اینست که سربازان را تقویت کنیم تا خودشان برزمند و خود‌شان ثبات را تأمین کنند. این چیزیست که ما در حال حاضر در افغانستان انجام می‌دهیم.”

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com