روژی کورد: پس از آنکه شامگاه چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت، کانال‌های تلگرامی نزدیک به ابراهیم رئیسی، رقیب حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، از برکناری ناطق نوری از سمت ریاست بازرسی دفتر رهبر جمهوری اسلامی خبر دادند، امروز پنج نشبه، خبرگزاری دولتی ایرنا به نقل از «یک منبع آگاه» گزار‌ش‌ها درباره برکناری علی‌اکبر ناطق نوری از ریاست دفتر بازرسی رهبر جمهوری اسلامی را «کذب» خوانده و در عین حال اعلام کرد که او خود از این سمت استعفا کرده است.

«یک منبع آگاه» که نام او ذکر نشده است، ادعاهای طرفداران رئییسی را در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا این گزارش‌ها را «کذب» خوانده است.

وی در عین حال اعلام کرد که آقای ناطق نوری مدتی پیش و پس از آن که «تصمیم گرفت در دفاع از حسن روحانی سخنرانی و اظهار نظر کند» از این سمت استعفا کرده است.

به گفته این «منبع آگاه»، ناطق نوری معتقد است که «مجموعه نهاد رهبری که در نزد مردم جایگاه والایی دارد نباید ابزار دست هیچ یک از جریانات سیاسی شود و سوءاستفاده‌ سیاسی و جناحی از این نهاد و سایر نهادهای انقلابی نادرست است».

علی‌اکبر ناطق نوری در انتخابات ریاست جمهوری از حسن روحانی حمایت کرده و چندین بار در نشست‌های مختلف در حمایت از او سخنرانی کرده است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com