شما یادتون نمیاد؛ ۴ سال پیش وقتی کارنامه اقتصادی احمدی نژاد هنوز فراموش نشده بود به کاندیدا ها دستور دادند از مشکلات اقتصادی چیزی نگویید:

#برگی_از_تاریخ :

رئیس سازمان اوقاف در تاریخ ۱۷ خرداد ۹۲ خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ به نامزدها می‌گویم که برخی از صحبت‌های شما نارواست و شایسته این انقلاب نیست، ملت ایران برای اقتصاد و شکم انقلاب نکرده‌اند آیا امام خمینی(ره) با امکانات مادی قیام کرد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگویم امام خمینی با منطق قرآن، اسلام و اهل‌بیت(ع) در برابر آمریکا و اسرائیل ایستادگی کرد و با دست خالی این انقلاب را به سرانجام رساند، اگر می‌خواهیم سربلند و سرافراز از نظام اسلامی دفاع کنیم راهی به جز قرآن کریم نداریم.
وی با اشاره به وصیت‌نامه امام خمینی(ره)‌ اظهار داشت: اولین جمله‌ایی که در وصیت‌نامه امام خمینی(ره) بیان شده قرآن و حدیث ثقلین است ما هم در مراسم افتتاحیه همین مسابقات از نامزدها تقاضا کردیم که برنامه قرآنی خود را ارائه دهند.
رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه خط امام و ولایت را خط سربلندی و سرافراز دانست و گفت:‌ امروز ما اگر در برخی از مسائل دچار مشکل هستیم برای این است که از قرآن و اهل‌بیت(ع) جدا شده‌ایم همچنین خط امام و ولایت خط سربلندی و سرافرازی است پس باید این راه را ادامه دهیم.

منبع: http://www.farsnews.com/printable.php?nn=13920317000720

#برگی_از_تاریخ

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com