شما یادتون نمیاد؛ وقتی قیمت مایحتاج مان روز به روز بالا می رفت؛ در پاسخ به هر اعتراضی می گفتند: ما برای آب و نان انقلاب نکردیم!! اما امروز تمام میراثِ فروپاشی اقتصادی را به پای دولت کنونی می گذارند.
#برگی_از_تاریخ :
۹۲/۳/۲۱
محمد باقر قالیباف نامزد اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دشمنان نظام به خوبی می‌دانند که از طریق نظامی نمی‌توانند در برابر انقلاب بایستند، گفت: مستکبران بیشترین تلاش خود را بر مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متمرکز کرده‌اند تا از این طریق بر مردم ایران فشار آورده و رابطه آنها را با نظام تضعیف کنند.
این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود:‌ مستکبران همچون همیشه در تحلیل‌های خود اشتباه کردند، چراکه ما برای نان و آب انقلاب نکرده‌ایم؛ بلکه برای نهادینه کردن فرهنگ عاشورا در جامعه و دفاع از انقلاب قیام کرده‌ایم.

منبع:
https://vom.ir/daniali/posts/11613

#فراموشی_ملی

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com