آری، به تغییر!

روز مقابله با همجنسگراستیزی و ترنس ستیزی (۱۷ ماه مای) فرا می‌رسد. شش رنگ امسال با هدف ارتقا سطح اگاهی جامعه و ایجاد همدلی و همبستگی جمعی در دفاع از حقوق همجنسگرایان و دیگر اقلیت های جنسی و جنسیتی، تصمیم گرفت که کمپینی را با نام “اری به تغییر” سازمان دهد.

به این منظور با ارسال نامه ای در توضیح ضرورت شرکت در چنین حرکتی، از جمعی از روشنفکران و متخصصان و فعالین حوزه های گوناگون دعوت کرد تا با ارسال ویدیویی، هر آنچه صلاح می دانند را در مدت کمتر از یک دقیقه برای ما بازگویند.
امید ما این است که حضور سمبلیک دهها نویسنده، پژوهشگر، استاد دانشگاه، فعالین سیاسی، هنرمند، حقوقدان، فیلمساز و روزنامه نگار و … بتواند، نگاه جامعه ایرانی را در این مورد تحت تاثیر قرار دهد. این اولین بار است که حرکتی در این ابعاد و با حضور کسانی که خود الزاما از جامعه اقلیت جنسی نیستند شکل می‌گیرد.

بی‌شک بدلیل محدودیت زمانی این ویدیوها، بسیاری از حرف ها گفته نشده است، اما توجه کمپین “اری به تغییر” (Yes To Change) ، بر طرح نکاتی ملموس برای ایجاد فکر در بین مخاطبین است. ما در همینجا از تمام کسانی که دعوت ما را ضمیمانه پاسخ گفتند قدردانی می کنیم. ما تنها قصد داشتیم ۱۷ ویدیو را بطور سمبلیک منتشر کنیم. تعداد این ویدیو ها بیش از حد انتظار ما افزایش یافت. به همین دلیل ۳۲ ویدیو را طی روزهای اینده منتشر می کنیم و چنانچه ویدیوهای دیگری نیز بدستمان برسد، به این مجموعه اضافه خواهیم کرد.

این گفتارهای صمیمانه و کوتاه ویدیویی، امید ما را به اینده ای با احترام به برابری همه انسان‌ها بیشتر می‌کند.

باشد که روزی شاهد به بار نشستن این تلاش ها باشیم.
شبکه لزبین‌ها و ترنسجندرهای ایرانی (شش رنگ)

🌈💙 https://t.me/Iran6Rang
🌈💙 https://www.instagram.com/6rangiran
🌈💙 https://www.facebook.com/6rang.Iran
🌈💙 https://www.youtube.com/user/6rangIran

#آری_به_تغییر #IDAHOT2017 #IDAHOBiT2017
#IDAHOT #IDAHO #IDAHOBiT
#۱۷می #لزبین #گی #دوجنسگرا #ترنسجندر #ترنس #ترنسکشوال #همجنسگرا #همجنسگرایی#گرایش_جنسی #هویت_جنسیتی #نه_به_همجنسگراستیزی #نه_به_ترنسجندرستیزی#نه_به_هموفوبیا
#ایران #اتحاد #همبستگی #همجنسگرایان #دگرجنسگرایان #انسانیت #آزادی #برابری #فرهنگ#جامعه #حقوق_بشر #حق_حیات

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com