هموفوبیا در بغداد قربانی می‌گیرد

به گزارش «عراق کوییر» IraQueer،‌ نوجوانی در عراق به خاطر نوع پوشش و نحوه صحبت کردنش مورد آدم‌ربایی، خشونت و شکنجه قرار گرفته است.

این نوجوان با نام مستعار «نور بی ام» اقدام به ساختن ویدئوهایی با موضوعات اجتماعی کرده است اما ظاهر و نحوه صحبت کردن او مورد مناقشه فراوان قرار گرفته و کاربران او را همجنسگرا فرض کرده‌اند. او را سپس ربوده‌اند و در این ویدئو می‌بینیم که تحت اهانت و خشونت فیزیکی قرار می‌گیرد.

متاسفانه شبکه تلویزیونی الشرقیه در عراق با برملا ساختن محل زندگی خانواده این نوجوان در این ویدئو، آن‌ها را در معرض خطر جدی قرار داده است. همچنین در این ویدئو از تهدید به قتل و نابودی جسد این نوجوان می شنویم.

نور"بی ام" صبی مثیر للجدل .. یتعرض للضرب والاهانه بسبب فیدیوهات ینشرها على الفیس بوک "للشرقیه نیوز " میناس السهیل#الشرقیه_نیوز

Publicerat av ‎Al Sharqiya TV | تلفزیون الشرقیه‎ den 4 mars 2017

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com