لایحه سراسری منع درمان تبدیلی گرایش جنسی در مجلس سنای آمریکا ارائه شد.

مجلس سنای آمریکا لایحه جدیدی با هدف ممنوع ساختن سراسری درمان همجنسگرایی در دست بررسی دارد. در صورت تصویب «قانون منع فریب درمانی»، تبلیغ یا ارائه روش‌های درمانی مدعی «تغییر گرایش جنسی یا هویت جنسیتی فرد دیگر» و یا «از میان بردن یا کاهش کشش عاطفی یا جنسی یا احساسات به افراد هم‌جنسیت» در سراسر آمریکا ممنوع خواهد شد.

یکی از سناتورهایی که در تنظیم این قانون دخیل است در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این روش‌های به اصطلاح درمانی اصلا درمان نیستند. بلکه روش‌های شکنجه و شیادی هستند که بارها و بارها توسط متخصصان پزشکی محکوم شده‌اند. این روش‌ها جایگاهی در کشور ما ندارد.»
به نقل از کمپین حقوق بشر، در حال حاضر شش ایالت امریکا و منطقه کلمبیا دارای قانون‌هایی هستند که مانع از آن می‌شود که متخصصان سلامت درمانی افراد زیر سن قانونی را در معرض دران تبدیلی گرایش جنسی قرار دهند. بیش از ۲۰ ایالت نیز قوانین مشابهی معرفی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:
🌈💙 همجنسگرایان ایران قربانی سودجوئی کسانی شده‌اند که مدعی درمان “اصلاحی” گرایش‌های جنسی هستند: http://6rang.org/3328

🌈💙 به درمان‌های اصلاحی همجنس‌گرایان و عمل‌های تغییر جنس غیراستاندارد برای ترنس‌ها خاتمه دهید: http://6rang.org/3309

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com