زندانها در فرانسه عنوان کتابی است حاصل پژوهشی چندین ساله توسط دکتر فرهاد خسروخاور در زندانهای فرانسه پیرامون وضعیت زندان و زندانیان بویژه مسلمانان و گروههای جهادگرا که به زبان فرانسوی منتشر شده است. گفتگوی زنده دکتر سعید پیوندی با نویسنده را دوشنبه یکم ماه می ساعت ۷ عصر به وقت اروپای مرکزی در لینک زیر دنبال کنید و با دعوت و اشتراک گذاری آن به اطلاع دوستان و عزیزان خود برسانید.

https://www.facebook.com/events/274738412996208/

این وبینار در دو بخش ۴۵ دقیقه ای، بخش اول گفتگو و بخش دوم پرسش و پاسخ برگزار می شود. به پرسشهای شما که در حین ۴۵ دقیقه اول در کامنتها نوشته شود در ۴۵ دقیقه دوم پرداخته می شود. همچنین شما میتوانید از هم اکنون پرسشهای خود را در لینک بالا بنویسید.

لینک کتاب و پژوهش مورد گفتگو:

http://www.laffont.fr/site/prisons_de_france_&100&9782221190678.html

این گفتگو در چهارچوب وبینارهای ماهانه انجمن آزادی اندیشه و با همکاری ایران آکادمیا صورت می گیرد. این وبینارها آخرین یکشنبه هر ماه میلادی برگزار می شود. وبینار این ماه (آوریل) بطور استثنایی با یک روز تاخیر دوشنبه یکم ماه می برگزار می شود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com