رژه غرور آمستردام

رژه غرور امسال شهر آمستردام که دومین جشن بزرگ کشور هلند و از معروف‌ترین رژه‌های افتخار اقلیت‌های جنسی (همجنسگرایان، دوجنسگرایان، تراجنسی‌ها و …) در دنیا محسوب می‌شود، با شعار «این افتخار من است» ما را برای حضور فراخوانده‌ است.

بنیاد ژوپی‌آ که با کارگاه خبر ژوپی‌آ مشهور است و بنیاد زمانه که به رادیو زمانه شهرت دارد، قایقی با نام ایران را در رژه‌ی‌ افتخار آمستردام خواهند داشت. این نخستین‌بار در تاریخ رژه‌ی افتخار اقلیت‌های جنسی آمستردام و هم‌چونین کل اروپاست که ایران به شکل مستقل حضور خواهد داشت.

از هم‌اکنون ثبت‌نام امکان‌پذیر است

بنیاد ژوپی‌آ با ارایه‌ی فرم ثبت‌نام در صفحه‌ی اینترنتی مخصوص رژه‌ی افتخار آمستردام، از علاقمندان حضور بر روی قایق ایران در کانال‌پراید آمستردام دعوت می‌کند. هر جنسیتی که دارید، هویت جنسی و جنسیتی خود را هرگونه که تعریف می‌کنید و با هر گرایش جنسی‌ای که هستید، می‌توانید به صفحه‌ی اینترنتی ثبت‌نام مراجعه کنید و با پرکردن فرم ثبت‌نام، از حاضران بر روی قایق ایران باشید.

در این مرحله نیاز به فرستادن نام واقعی اشخاص نیست و ثبت‌نام‌کنندگان می‌توانند از نام مستعار استفاده کنند. هم‌چونین اطلاعات دیگری مانند کشور محل سکونت، نشانی ایمیل، جنسیت، گرایش جنسی، نام معرف و توضیح (غیر اجباری) خواسته می‌شود.

تاریخ برگزاری رژه روز ۵ اوت ۲۰۱۷ (۱۴ امرداد ماه ۱۳۹۶) است. پایان مهلت نام‌نویسی برای حضور بر روی قایق، روز ۱ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۶) درنظر گرفته شده‌است. ظرفیت قایق محدود است به‌همین‌دلیل از علاقمندان دعوت می‌شود تا هرچه‌زودتر فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند.

شرکت‌کننده‌ها از امنیت کافی برخوردار خواهند بود

در متن توضیح ارایه‌شده بر روی سایت رژه‌ی افتخار، نسبت به امنیت شرکت‌کننده‌ها اطمینان کافی داده شده است. از سوی دیگر، امکان استفاده از ماسک صورت هم وجود دارد که حاضران روی قایق می‌توانند برای شناخته‌نشدن از ماسک‌های طراحی‌شده توسط کارگروه اجرایی قایق استفاده کنند.

همه‌چیز رایگان است

همه‌چیز از ثبت‌نام، ورود و حضور روی قایق، ماسک، لباس، آرایش شرکت‌کننده‌ها، خوراک، نوشیدنی و … رایگان خواهد بود. هیچ ورودیه‌ای به‌هیچ‌شکل برای هیچ‌کسی وجود نخواهد داشت! اما اگر مایل هستید که به‌صورت شخصی به این پروژه کمک کنید، می‌توانید با استفاده از این لینک به پروژه یاری رسانید.

مهمانی هم داریم

هم‌چونین همه‌ی کسانی که بر روی قایق حضور خواهند داشت، می‌توانند به‌صورت رایگان در مهمانی‌هایی که توسط بنیاد ژوپی‌آ در ماه‌های می، ژوئن و ژوئیه (خرداد، تیر و امرداد) برگزار می‌شوند، شرکت کنند.

شرکت در پراید آمستردام با نخستین قایق به نام ایران، تجربه‌ای بی‌نظیر و به‌یادماندنی برای همه‌ی شرکت‌کنندگان خواهد بود.

بر روی قایق ایران به ما پیوندید تا در کنار هم روزی به‌یادماندنی را بیافرینیم.

وب‌سایت ایران در رژه‌ی افتخار آمستردام

فرم ثبت‌نام برای حضور بر روی قایق

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com