ماف نیوز: صبح روز پنجشبه ۱۹ اسفندماه سال ۱۳۹۵ خورشیدی، تعدادی از معلمان شاغل و بازنشسته شهرستان های مختلف کردستان در مقابل اداره آموزش و پرورش شهرستانهای مربوطه تجمع اعتراضی برپا کردند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۹ اسفند برخی از معلمان شاغل و بازنشسته شهرستان های کرمانشاه، پیرانشهر، ارومیه مریوان، قروه کامیاران، سقز، سروآباد و سنندج تجمع اعتراضی برگزار کردند.

حاضران در تجمعات مذکور، مهمترین مطالبات خود را ترمیم و اصلاح دستمزدها هماهنگ با سایر کارکنان دولت، برگرداندن پول های اختلاس شده صندوق ذخیره فرهنگیان، وضعیت معیشت معلمان، اصلاح ساختار بیمه معلمان، پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت فرهنگیان و آموزش رایگان برای دانش آموزان و… عنوان کردند.

این تجمعات هماهنگ از ساعت ده صبح تا ساعت ۱۲ ظهر با اعلام بیانیه ای که به موضوعات همچون آموزش رایگان در مدارس، برگرداندن پول های اختلاس شده صندوق ذخیره فرهنگیان، پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت فرهنگیان، اصلاح ساختار بیمه معلمان بی توجهی دولت فعلی و قبلی به معلمان به پایان رسید. این تجمع در تهران مقابل مجلس، و در برخی از شهرستان ها و استان‌ها مقابل ادارات آموزش و پرورش برگزار شد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com