شان اسپایسر دبیر مطبوعاتی دیروز گفت که او نمی داند که آیا ترامپ قصد دارد که دستور اجرایی باراکاوباما را لغو کند، فرمان اجرایی که تبعیض ضد دگرباشان در بین پیمانکاران فدرال را ممنوع می کند.

واشنگتن بلید گزارش داد که اسپایسر گفت :”من درباره آن چیزی نمی دانم. من بعدا درباره آن به شما پاسخ می دهم. من فکر نمی کنم که ما در لیست فرمان های اجرایی زیاد پیش رفته باشیم. اما خوشحال خواهم شد که پاسخش رو به شما بدهم.”

اسپایسر زمانی که درباره فرمان های اجرایی حقوق کلی دگرباشان مورد فشار قرار گرفت پاسخ داد : “من پاسخ را نمی دانم. من سعی خواهم کرد تا در این باره بعدا به شما پاسخ دهم.”

فرمان اجرایی ١٣۶٧٢ در ژولای ٢٠١۴ توسط باراک اوباما امضا شد و تبعیض بر پایه گرایشجنسی و هویتجنسیتی را توسط پیمانکاران فدرال ممنوع نمود و حفاظت های ضد تبعیض برای نیروی کاری شهروند فدرال را گسترش داد که شامل هویت جنسیتی باشد. تخمین زده شده که ١۴ میلیون نفر برای پیمانکاران فدرال مشغول به کار هستند.

دونالد ترامپ در کمپین انتخاباتی گفت که او قصد دارد تا بسیاری از فرمان های اجرایی باراک اوباما را لغو کند. او به هیچ فرمان اجرایی در رابطه با حقوقدگرباشان اشاره ویژه ای نکرد.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

‏‎وب سایت ما:

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :

‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/home

اینستاگرام ما:

‏dharmamartia

توییتر ما:

‏@DharmaMartia

‏‎کانال تلگرام ما:

‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia

‏‎همکاران ما:

‏‎‏رسانه همیاری:

‏‎‏http://media.hamyaari.ca

‏‎‏سایت خودنویس:

‏‎‏www.Khodnevis.org

‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

سایت پلنت ترنسجندر:

‏www.planettransgender.com

‏‎منبع :

http://www.lgbtqnation.com/2017/01/trump-spokesperson-dont-know-lgbt-executive-order-will-stay/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com