با مدیریت بجا و شایسته آقا امام زمان، ساختمان پلاسکو در آتش سوخت و بعد الحمدلله فرو ریخت. این اتفاق مثل سایر فجایع دیگر آنقدر برای ملت فهیم ایران بامزه بود که بلافاصله خود را از نقاط دور و نزدیک به محل حادثه رسانده و به تماشا پرداختند. این تجمع خودجوش باعث بسته شدن راه ماشین‌های آتش نشانی و نیروهای امدادی شد که همین امر بر نمک قضیه افزود و باعث تجمع بیشتر مردم شد.
در موارد قبلی، ملت فهیم ایران با تجمع در صحنه اعدام، صحنه‌ی زیبای قطع انگشت، مراسم باشکوه شلاق و حتی تجمع برای تماشای شلیک ضد هوائی، چنان شور خاصی بخشیده بودند که حاتم طائی به انتهای پدرش خندیده بود ببخشد. از اینرو خبرنگار ما بلافاصله با حضور در محل حادثه، ضمن کمک به بند آمدن بیشتر راه با تعدادی از هم‌وطنان گفتگو کرد.

خبرنگار ما: با سلام، دلیل حضور شما در این مراسم باشکوه چیه؟

اولی: اووووووفففف… ببییییین!… چه آتیشیییییی… وااااااااااای… عاخخ عاخخخخ عاخخخخخخ.

خبرنگار ما: دوست عزیز می‌تونم بپرسم شما چرا به این محل آمدی؟

دومی: بنام خدا، امروز مقارن با ساعت هشت صبح داوود برای ما در تلگرام فیلمی از این حادثه فرستاد که بلافاصله خود را به محل اعزام کردیم و هم‌اکنون در حال ارسال فیلم‌های بیشتری در تلگرام برای سایر دوستانی که هنوز بیدار نشده‌اند هستیم.

خبرنگار ما: ببخشید، شما از چه ساعتی اینجا حاضر شدید؟

سومی: من اصلاً از دیشب اینجا خوابیده بودم و خوشبختانه از همان لحظات ابتدائی آتش‌سوزی موفق شدم در ردیف اول به تماشا بپردازم. از همینجا به همشهری‌هایم سلام می‌رسانم و ازشان دعوت می‌کنم به تهران بیایند.

خبرنگار ما: قربان شما اینجا چیکار می‌کنید؟

چهارمی: واقعاً جای تأسف دارد که اینهمه بسیجی برای سرکوب مردم به محل آورده‌اند که مبادا مردمی که اکنون سوگوار این حادثه دلخراش هستند بتوانند به اینجا بیایند و از نزدیک شاهد خرابه‌های بجا مانده از این نظام جهل و فساد باشند. تفو!

خبرنگار ما: آقا شما اینجا چه غلطی می‌کنی؟

پنجمی: تو خودت اینجا چه غلطی می‌کنی پدرسگ مزدور؟ عباس عباس وحید…. خیششش… عباس عباس وحید… خیشششش… وحید جان یه مورد مشاهده شده شعار رفع حصر می‌ده… یا زهرا… راه‌ها بسته‌س، با موتور بیاین.

خبرنگار ما بعد از نجات از پنجمی: سلاملکم….

ششمی: آقا به یزدان که گر ما خرد داشتیم… شما ببینید بعد از حمله اعراب چه بر سر فرهنگ این مملکت آمده که اینهمه آدم اینجا باعث مختل شدن عملیات امدادرسانی شده‌اند.

خبرنگار ما: بفرمائید هدف شما از حضور در این محل چیه؟

هفتمی: بسم الله الرحمن الرحی‌م و به نستعین. قال رب اشرح لی صدری و یسرلی امری واحلل عقده من لسانی یفقهوا قولی. هدف ما از شرکت در انتخابات بعدی انجام همین خدمات به خواهران و برادران هم‌وطن بوده و امیدواریم بیشتر شاهد اینگونه حوادث باشیم که بتوانیم انجام وظیفه کنیم.

خبرنگار ما: آقا شما خوبی؟

هشتمی: من خودم خوبم، موهام خوبه؟ می‌ری برس منو بیاری؟ یه عکس هم از اون‌طرف تابوت ازم بگیر!

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com