داستین لنس بلک این هفته در طول سخنرانی در  انگلستان به بازیکنان ورزشکار پنهان، بویژه بازیکنان  فوتبال اصرار نمود که آشکارسازی کنند.

بلک که در حال گسترش سریال تلویزیونیش به نام “وقتی ما به پا می خیزیم” می باشد، به اتحادیه مطبوعاتی کشور گفت که ستارگان فوتبال دگرباش که پنهان هستند می توانند تاثیر بالایی با آزاد بودن درباره  می جنسی خود داشته باشند.

او گفت :”برای کسانی که آشکارسازی می کنند و این اقدام شجاعانه را انجام می دهند می گویم که شما دارید زندگی ها را نجات می دهید، واقعا به راستی این کار را انجام می دهید. تعداد بیشتری از کودکان  همجنسگرا وجود دارد که عاشق فوتبال هستند و می توانند در فوتبال ستاره باشند، اما آنها می ترسند.”

بلک با “تام دالی”، شیرجه زن  المپیک نامزد شده است که زمانی که در سال ٢٠١٣ در  یوتیوب آشکارسازی نمود، موجی ایجاد کرد. از آن زمان، دالی از بازیکنان ورزشکار دگرباش سراسر حهان دفاع می کند.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر

فیس بوک ما:

‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

وب سایت ما:

‏http://dharmamartia.org

صفحه خبر وبسایت :

‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

کانال تلگرام ما:

‏https://telegram.me/DharmaMartia

همکاران ما:

‏http://media.hamyaari.ca

‏www.Khodnevis.org

‏https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

‏‎منبع :

http://www.out.com/news-opinion/2017/1/15/dustin-lance-black-encourages-lgbt-sports-players-come-out

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com