بعد از گذشت 38 سال از انقلاب 57 برای اولین بار کلینیک تخصصی دندانپزشکی در شهرستان بانه افتتاح شد

بعد از گذشت ۳۸ سال از انقلاب ۵۷ برای اولین بار کلینیک تخصصی دندانپزشکی در شهرستان بانه افتتاح شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بانه گفت: نخستین کلینیک تخصصی دندانپزشکی در شهرستان بانه تجهیز و راه‌اندازی شد.
به گزارش خبرنگاران آزاد کردستان به نقل از تسنیم سایت نزدیک به سپاه پاسداران علی شالباف رئیس مرکز بهداشت شهرستان بانه در این باره اظهار داشت: “خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته شده مبنی بر جذب دندانپزشکان متخصص و تجهیزات لازم با هدف ارئه خدمات به شهروندان در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت برای نخستین بار کلینیک تخصصی دندانپزشکی در شهرستان بانه تجهیز و راه‌اندازی شد.”
وی گفت: کلینیک تخصصی دندانپزشکی شهرستان بانه در خیابان “قادر خان‌زاده جنب مسجد محمدی” دایر شده است و در دو نوبت صبح و عصر به همشهریان عزیز شهرستان بانه خدمات ارائه می‌دهد.
گفتنی است فعالان مدنی شهرستان بانه با توجه به ظرفیت بالای اقتصادی و تجاری و همچنین زمزمه های منطقه آزاد شدن این شهرستان همیشه از تبعیض های هدفمند حاکمیت گلایه داشته اند و حال این سوال را مطرح کرده اند که آیا افتتاح این کلینیک بعد از ۳۸ سال برای مردم بومی شهرستان بانه است یا برای مهمانانی که به قصد تفریح و تجارت به اینجا می آیند؟
پیشتر بیگلری نماینده سقز و بانه در مورد فرآیند ایجاد مناطق آزاد در دو شهر بانه و مریوان گفت بود: مراحل کار با جدیت از سوی مسئولان و نمایندگان دنبال می‌شود و ایجاد این مناطق قطعی شده است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com