طنز تلخ ” محاکمه و حکم اعدام برای ۵۰ تن از گورخواران نصیرآباد ” نویسنده ؛ احمد خلیلی

قاضی صلواتی خطاب به متهمین پرونده ؛ « براساس قرائت کیفر خواست توسط دادستان محترم و تقاضای ایشان از محضر دادگاه نسبت به اعمال اشد مجازات برای متهمین این پرونده فوق امنیتی ، اکنون من از متهم ردیف اول می خواهم که در جایگاه حضور یابد و ضمن ارائه دفاعیات خود به صورت خلاصه و کوتاه که وقت دادگاه به بطالت نرود تا به حول و قوه اللهی ما بتوانیم در این جلسه ی نیم ساعته این پرونده را کاملاً ببندیم . »
متهم ردیف اول در حالی که دستبند و پابند دارد به کندی در جایگاه حاضر می شود . قاضی می پرسد ؛ « همان گونه که دادستان محترم کیفرخواست را تنظیم نموده اند ، شما به عنوان سردسته تیم گورخواران و نسبت به تشکیل شبکه مخوف امنیتی که در خفا در دل شب های تاریک ، امنیت ملی کشور اسلامی ما را به خطر انداختید و نظر به تصرف عدوانی نسبت به دست درازی به اموال عمومی و خصوصی که در این زمینه ارتکاب مجرمانه شما در قانون به گورخواری از آن یاد می شود و تمرد از فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای ( ع ) که امسال را سال اقتصاد مقاومتی و همدلی نامیده اند و با خودفروختگی و اجرای خط شبکه های صهیونیستی و غربی معاند با نظام مقدس ما دست داشته اید . از سوئی در حین بازپس گرفتن و پاکسازی اموال بیت المال که همان گورخوار گاه باشد شما با ماموران جان برکف یگان ویژه نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضائی درگیر شدید و بر اساس گزارشات واصله آنها را کتک کاری و به همراه دیگر همپالکی تان به خادمان شهرداری پرخاشگری نمودید . لذا شما در قبال ارتکاب گسترده ی اتهامات امنیتی چه دفاعیاتی برای گفتن دارید ؟! »
– « ما از قشر ضعیف جامعه هستیم و این گونه اتهامات امنیتی هرگز به ما نمی چسبد . در ضمن چرا دادگاه برای ما وکیل در نظر نگرفته است و از شما توقع حمایت داریم نه این گونه … »

– « حمایت ؟! شما اتفاقاً جز قشر قوی جامعه هستید که توانسته اید با چنین ترفندی به سرشاخه های معاند با نظام ما وصل شوید و ببینید طی همین چند روز چه هجمه های سنگینی را متوجه مسئولین دلسوز و خادمان امت اسلامی ایران نموده اید . آن هم در نظر داشته باشید که این ترفند حساب شده مصادف گردیده با فصل سرما در کشور اسلامی ما که در کشورهای غربی همزمان گردیده با روزهای شاد کریسمس و بابانوئل و تحویل سال میلادی و از این مزخرفات و می دانید چشم دنیا به این گونه مراسم دوخته شده است . همچنین خاطر نشان می نمایم که سازمان های امنیتی کشورهای مسیحی و یهودی شما را بازیچه قرار داده اند که بگویند ما بابانوئل داریم و به فقرا هدیه می دهیم از سوئی همان کشورهای امپریالیستی و صهیونیستی در تریبون ها و رسانه ها و ماهواره های خودشان با فرافکنی می گویند که حکومت اسلامی ایران بر سر مردم تحت پوشش خودش چه می آورد ! وااسلاما ! وامصیبتا ! لذا شما با روی گشاده و آغوش باز به سمت این فتنه گران رفتید و با این شرایط وکیل هم می خواهید ؟ اصلا وکیل چه می خواهد بگوید ؟ آن قدر اتهامات امنیتی برعلیه شما روشن و محرز است که جای دفاع وکیل از شما باقی نگذاشته است . لذا جهت اجرای عدالت اسلامی و جلوگیری از اطاله دادرسی از این ننه من غریبم بازی ها دست بردارید . و اکنون من می خواهم با رأفت اسلامی به این جریان نگاه کنم اما به من ثابت کنید که شما مأمور غرب و صهیونیست نیستید لذا چرا ” گور خواری ” کردید ؟! »
– « اصلا گورخواری یعنی چه ؟! من این اتهام امنیتی را به قول شما برای اولین بار می شنوم و دارم شاخ درمی آورم . در حقیقت ما جای دیگری سراغ نداشتیم که از دست سرمای کشنده به آن جا پناه ببریم و شهرداری یا دولت هیچ گونه خدمات و مکانی را برای ما فراهم نکرده بودند که … »
– « شما با این کارتان آبروی نظام ما را بردید و چهره خوب آن را لکه دار کردید . شما اگر مجری طرح و دسیسه های ایادی امنیتی استکبار نبودید که باید به کمیته امداد حضرت امام ( ره ) مراجعه می کردید و با ثبت نام خودتان در آنجا و تشکیل پرونده حمایتی – معیشتی پس از بررسی آنها اگر تشخیص می دادند که شما مستمند هستید هرماه مبلغ بیست هزار تومان که به شما تعلق می گرفت می توانستید از خدمات ارزنده دولت خردورز کنونی استفاده نمائید مثلا در خبرگزاری ها به صورت گسترده دیدم که این دولت خدمتگزار برای رفاه حال امت اسلامی دسته بیل و گلنگ استاندارد از چهار کشور وارد کشورمان کرده است و شما می توانستید با آن پولی که کمیته امداد با نهایت عزت و احترام به شما پرداخت می نمود می رفتید ابزار بیل و کلنگ استاندارد را می خریدید و در تپه های دور از شهر با رعایت حریم و فاصله ی فردی زمین را می کندید و از بسته های حمایتی نظام ما برخوردار می شدید که برنامه های اقتصاد مقاومتی را مو به مو اجرا نموده اید و در نهایت آرامش به زندگی تان ادامه می دادید . نه این که شما آمده اید هرچند نفر در یک گور کار تیمی کرده اید و کارهای منافی اخلاق اسلامی و عفت عمومی را مرتکب شده اید و پیامدهای امنیتی را برای کشورمان رقم زده اید ! مهم تر این که شما می بایست دندان روی جگر می گذاشتید و همین روزها با اجرای طرح ضرب الأجل سازندگی شهر حلب در سوریه که با سرمایه گذاری وسیع از سوی نظام مهرورز ما در آن جا صورت خواهد پذیرفت با آن طرح خداپسندانه همراه می شدید و بر سر این سفره پرنعمت می نشستید و آنجا را بازسازی می کردید . »

– « آقای قاضی مگر خود خمینی در همان روز اول در گورستان بهشت زهرا نگفت که ما برای مستمندان که ولی نعمتان این نظام هستند برق ، آب و اتوبوس مجانی می دهیم و برای آنها خانه می سازیم ، پس چی شد که سر از ساختمان سازی و شهر سازی در حلب در آورده اید ؟! »
– « جانم فدای ضریح حضرت زینب ( س ) ، حلب جزیی از خاک ما است همان گونه که فلسطین پاره تن اسلام است . در ضمن مراقب حرف زدنت باش که همین الان اتهام ” عنوان خواری ” نیز به اتهامات قبلی شما افزوده شد تا دیگه از این گُه های نسنجیده نخوری ! الله اکبر! مویز یه دم داره یعنی حضرت امام ( ره ) با آن سابقه مبارزاتی و تبعید چندساله و معمار کبیر انقلاب بودند شما عناوین بزرگ وی را به همین سادگی نادیده می گیرید ؟! اگر من اجازه داشته باشم که اتهامات تو را نادیده بگیرم این یکی را کور خوانده ای که از آن چشم پوشی نمایم ! فردا روز سر پل صراط جواب آن بزرگ مرد چه بدهم ؟ پس قبول کنید که گورخواری کرده اید و تصرف عدوانی به اموال عمومی و بیت المال نموده اید . زیرا شما به دنیای پس از مرگ متوفیان دست درازی کرده اید زیرا شب اول قبر که نکیر و منکر می آید سراغ همان مرده ای که شما قبر وی را لجن مالی کرده اید و در و دیوار آن را گُه زده اید از بس که آت و آشغال در آن آتش زده اید و بوی دود و کثافت می دهد ، مرده دیگه چه جوری نفس بکشد که بتواند از گناهانش دفاع نماید .
بدین گونه از آن جایی که وقت دادگاه به پایان رسیده است بررسی دیگر اتهامات نمی تواند تغییر تبرئه آمیزی در سرنوشت متهمان این پرونده داشته باشد لذا نظر به اقرار صریح و دفاعیات بلاموجه متهم و با رعایت اصل عدالت اسلامی و رأفت اسلامی دادگاه ختم جلسه دادرسی را اعلام می نماید و علاوه بر مستندات در پرونده و همچنین با علم قاضی ، دیگر متهمین نیز با چشم عدالت محور به آنها نگریسته می شود و به شکل مساوی و برابر همگی نسبت به اتهامات زیر شاخه اقدام علیه امنیت ملی و محاربه با الله و رسولش ( ص ) محکوم می گردند و تا سپیده دم فردا صبح حکم اعدام این جنایتکاران و خودفروختگان به اجرا درخواهد آمد . »
– « اما جناب قاضی به ما یک فرصت بدهید تا با سیر طبیعی و قانونی پرونده در دیوان عالی کشور بتوانیم از خودمان دفاع نماییم . »
– « این هم از دیگر ترفندهایی است که شما آموزش دیده اید . کور خوانده اید . یعنی ما ببو گلابی و یا هویج هستیم ! یعنی ما نمی دانیم که نیت شوم شما چیست ؟! به زعم شما اگر این پرونده فوق امنیتی که لرزه بر اندام نظام ما انداخته است بخواهد به صورت لاک پشتی در راهروهای دادگستری حرکت کند و شما هم با خیال راحت بروید در زندان و از آن جایی که تمرین گرسنگی و نخوردن کرده اید و همسو با دیگر زندانیان معلوم الحال به اصطلاح سیاسی همراه شوید و همانند آنها لب هایتان را بدوزید و اعتصاب غذا کنید و با این گونه مظلوم نمایی ها و ترفندهای نخ نما شده بار دیگر سازمان های خودفروخته به اصطلاح حقوق بشری بیایند این جریان را به شکل دیگری توبوق نمایند که سنگ روی سنگ بند نمی شود . نه جانم زهی خیال باطل که اکنون با تجربه و درایت ما نقش بر آب شد و صد البته نه تنها شما با اعدام شدنتان به سزای اعمال جنایت کارانه خود می رسید بلکه این قضیه درس عبرتی برای دیگران می شود که خود را به هر جریان ضد نظام اسلامی ما نسپرند و مهم تر این که با اعدام شما اگر فقری که شما از آن دم می زنید که شاید واقعی باشد ما ریشه آن فقر را با اعدام شما می خشکانیم ! »
– « اما به برکت نظام اهریمنی شما ، روز به روز بر تعداد ما مستمندان افزوده می شود و نمی توانید با جنبش فراگیر پا پرهنگان در این سرزمین مقابله نمائید . و در طول تاریخ قضات وابسته و جنایتکار همانند شما زیاد بوده اند که همانند اکنون احکامشان بر بال باد نوشتند و هیچ کدام دوام نیاورند و امروز و فردا نیز بسان دیروز خواهد شد . »
– « ببیرید این یاوه گوی صهیونیستی را … همگی این ها را اعدام کنید … »

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com