capture

هشت ایالت ایالات متحده قوانینی دارند که معلمان و کارمندان را از گفتگو درباره مسائل  دگرباشان در مدرسه محدود می کنند.

بر طبق گزارش جدیدی، مدرسه های دولتی در ایالات متحده هنگامی که بحث حفاظت و آموزش جوانان دگرباش مطرح است، نامساعد هستند.

این گزارش که توسط  دیدبان حقوق بشر منتشر شد، از پیش حوزه های کلیدی فرصت ها برای مدرسه های دولتی را تعیین نمود که جوانان دگرباش احساس فراگیر بودن بیشتری بکنند.

در حال حاضر تنها ١٩ ایالت ایالات متحده دارای  قوانین ضد قلدری در مدرسه های دولتی هستند و هشت ایالت هیچ قانون تبلیغی  همجنسگرا اجرا نمی کنند، بدین معنا که یک ممنوعیت یکپارچه درباره گفتگو درباره مسائل دگرباشان در کلاس درس وجود دارد.

به عنوان مثال مدرسه های  آریزونا معلمان را از آموزش روش های ایمن  رابطه جنسی همجنسگرایی ممنوع می کنند و معلمان در  آلاباما باید آموزش دهند که  همجنسگرایی یک سبک زندگی نیست که برای عموم قابل پذیرش باشد.

این تاثیری اجتناب ناپذیر بر این دارد که چگونه دانش آموزان با معلمان آزاد باشند و چگونه معلمان نسبت به اطلاعات پذیرا هستند.

این گزارش اظهار می کند :”به دلیل اینکه دانش آموزان  دگرجنس گونه و با جنسیت تایید نشده بیشتر قابل رویت و نمایان شده اند، ایالت ها و مدرسه ای بسیاری نیازهایشان را نادیده گرفته اند و در این شکست خورده اند که به آنها تضمین بدهند که مانند همسالان دگرجنس گونه شان از مزایای یکسان علمی و فوق برنامه برخوردار می شوند.

این گزارش معلوم می کند که این مساله می تواند سبب ایجاد یک زمینه پرورشی برای نابردباری و عدم تحمل در کریدور مدرسه ها شود.

“جوشوا گریر”، دانش آموز دبیرستانی آشکارا همجنسگرا گفت :”نبود هیچ تبلیغ همجنسگرا بر اینکه چگونه آنها با  قلدری در کلاس درس مقابله می کنند، تاثیر می گذارد.”

او در ویدئوی دیدیان حقوق بشر گفت :”تنها به دلیل نبود تبلیغ همجنسگرایی است که آنها فکر می کنند که نمی توانند حتی درباره همجنسگرایی در مدرسه صحبت کنند.”

زیرا منطقه های مدرسه ای بسیاری به معلمینشان آموزش نمی دهند که نبود قوانین تبلیغ همجنسگرا چه شرایطی ایجاد می کند، واقعا معلمین بسیاری کاملا از مسائل  دگرباشان اجتناب می کنند.

پاسخ دهنده ناشناسی به این گزارش، معلمی در یک مدرسه دولتی در آلاباما است که فاش نمود زمانی که او تلاش کرد تا یک گروه اتحاد همجنسگرا دگرجنسگرا در مدرسه آغاز کند، والدین از هیئت مدرسه خواستند تا تلاش کنند او اخراج شود.

این گزارش نتیجه می گیرد که تمایل ضد همجنسگرا در مدرسه های دولتی ایالات متحده ایالت به ایالت تفرقه انگیز و نامساعد است.

این گزارش بیان می کند :”این مساله تعدادی از حقوق بشر بنیادین را ضعیف می کند، از جمله حقوق دانش آموزان دگرباش برای آموزش، امنیت فردی، رهایی از  تبعیض، دسترسی به اطلاعات،  آزادی بیان،  گردهمایی و خلوت شخصی.”

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

‏‎وب سایت ما:

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :

‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

اینستاگرام ما:

‏dharma martia

توییتر ما:

‏@DharmaMartia

‏‎کانال تلگرام ما:

‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia

‏‎همکاران ما:

‏‎‏رسانه همیاری:

‏‎‏http://media.hamyaari.ca

‏‎‏سایت خودنویس:

‏‎‏www.Khodnevis.org

‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

سایت پلنت ترنسجندر:

‏www.planettransgender.com

‏‎منبع :

http://www.gaystarnews.com/article/us-public-schools-fail-protect-lgbti-children-report-finds/ gs.Be38hGI

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com