captureنخست وزیر نیوزیلند ذهنش در مورد ازدواج_همجنس، با استناد به تاثیر مثبت بر زوج های همجنس تغییر داد.

“بیل انگلیش” نخست وزیر جدید نیوزلند اخیرا حمایتش از ازدواج_همجنسگرایان را در نخستین کنفرانس مطبوعاتی اش تحت عنوان اجرایی جدیدش تایید نمود.

در گذشته انگلیش محافظه کار، اصول مذهبی کاتولیکش را به عنوان دلیل اولیه رای خود بر خلاف ازدواج همجنسگرایان در سال ٢٠١٢ ذکر نمود، باوجود اینکه ازدواج همجنسگرایان با دو سوم آرای اکثریت تصویب شد.

بر طبق روزنامه نیوزلند هرلاد : انگلیش در حال حاضر بیان می کند که پس از مشاهده تاثیر مثبتی که ازدواج بر زوج های همجنس داشته است، او رای خواهد داد تا ازدواج را حقی برای همه محفوظ بدارد.

“بیل انگلیش” نخست وزیر آینده و رهبر حزب ملی نیوزلند گفت :”من احتمالا در حال حاضر رای متفاوتی در مورد مساله ازدواج همجنسگرایان خواهم داد. من فکر نمی کنم که ازدواج همجنسگرایان تهدیدی برای ازدواج هر فرد دیگری باشد. تنها مشاهده تاثیری که ازدواج_همجنس برای زوج ها دارد و این واقعیت که این سبب از بین بردن ازدواج نمی شود.”

“ریچارد تنکرزلی” کمیسر حقوق_بشر تغییر انگلیش در عقیده را تایید نمود و در مورد تمایل او به تغییر ذهنش گفت :”تغییر کمیابی است اما خصوصیت با ارزشی در هر رهبری می باشد.”

انگلیش هنوز موضع خود درباره سقط_جنین و مرگ آسان را ادامه می دهد. اما با هر شانسی، شاید نیوزیلند جدید انگلیش را متقاعد خواهد کرد تا در مورد این مسائل نیز تجدید نظر کند.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:
‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
‏‎وب سایت ما:
‏‎‏http://dharmamartia.org
‏‎صفحه خبر وب سایت :
‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia
‏‎کانال تلگرام ما:
‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری:
‏‎‏http://media.hamyaari.ca
‏‎‏سایت خودنویس:
‏‎‏www.Khodnevis.org
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgender.com

‏‎منبع :

http://www.out.com/news-opinion/2016/12/13/new-zealand-pm-changes-mind-same-sex-marriage-citing-positive-effect-gay-couples

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com