محمود مزرعه،متولد سال ۱۳۵۱، مجرد،ساکن شهر اهواز منطقه کمپلو در أوائل آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰ بدلیل فعالیتهاى سیاسى وقومى توسط نیروهاى اداره اطلاعات اهواز در بیرون از منزل خود ربوده شده بود وبه مکان نامعلومى منتقل شده است.

محمود مزرعه

محمود مزرعه

بستگان محمود مزرعه مى گویند بعد از دو روز از ناپدید شدن محمود و بى خبرى خانواده از او، نیروهاى اداره اطلاعات به منزل مزرعه هجوم برده و بعد از بازرسى کامل منزل، کامپیوتر و چندین کتاب همراه چند سى دى و رَم متعلق به محمود را با خود بردند.

 

از روز بازداشت محمود مزرعه تا اکنون خانواده او به ستاد خبرى واقع در منطقه امانیه شهر اهواز  و همچنین مرکز اداره اطلاعات واقع در بلوار گلستان و دادگاه انقلاب و دیگر نهادهاى امنیتى وقضائى مراجعه کردند اما از وضعیت سلامتى او به آنها خبرى ندادند و او را ملاقات نکردند.

 

على رغم اینکه اداره اطلاعات به خانواده او گفتند که محمود مزرعه نزد ماست اما این امر باعث نگرانى شدید خانواده او شده است و این خانواده از تمامى سازمانهاى حقوق بشر،عفوبین الملل، گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران و دیدبان حقوق بشر درخواست مى کنند تا جهت روشن شدن وضعیت فرزندشان پیگریهای لازم را انجام دهند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com