capture

اتاق روانشناسان  مالتا از قانونی که درمان غیر انسانی تبدیل همجنسگرای را ممنوع می کند استقبال کرد.

این لایحه که از حمایت همگانی تمامی نمایندگان مجلس برخوردار است، افرادی که تلاش به تغییر، سرکوب یا حذف  گرایش جنسی فردی را دارند با حکم ١٠٠٠ تا ۵٠٠٠ دلار جریمه یا ۵ ماه زندان روبرو خواهند شد.

یک سخنگوی این اتاق گفت :”اتاق روانشناسان مالتا، اتحادیه روانپزشکی مالتا، اتحادیه درمان خانواده مالتا و همچنین اتحادیه مالتا برای مشاوره در کنار یکدیگر بسیار مفتخر هستند که نقشی کامل در برداشتن این لایحه بازی می کنند که آشکارا اعمالی که برای افراد در جامعه مان مضر هست را رد می کند.”

اتاق روانشناسان مالتا با توصیف تبدیل همجنسگرایی به عنوان “غیر انسانی” در بیانیه ای گفت :”تبدیل همجنسگرایی نه تنها گروهی از افراد را بر پایه  تعصب بی اساس و نبود مدارا برای تنوع رد می کند، بلکه به دلیل تخطی کردن از به رسمیت شناختن  حقوق دگرباشان و همچنین حمایت از روندهای مترقی که چنین افرادی را در طبقه بندی آماری سلامت روان به عنوان غیر طبیعی توصیف می کند، عملی غیر انسانی است.”

در ادامه بیانیه آمده است :”ما برای تمامی افراد  احترام و  برابری را ترویج می کنیم و مصمم به ادامه کار در جهت تضمین مشتریانمان هستیم که آنها می توانند از یک تجربه امن درمانی که سزاوار آن هستند، لذت ببرند.”

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

‏‎وب سایت ما:

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :

‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

اینستاگرام ما:

‏dharma martia

توییتر ما:

‏@DharmaMartia

‏‎کانال تلگرام ما:

‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia

‏‎همکاران ما:

‏‎‏رسانه همیاری:

‏‎‏http://media.hamyaari.ca

‏‎‏سایت خودنویس:

‏‎‏www.Khodnevis.org

‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

سایت پلنت ترنسجندر:

‏www.planettransgender.com

‏‎منبع :

http://www.maltatoday.com.mt/news/national/72245/psychologists welcome criminalisation of inhumane gay conversion therapy .WEPqwh-krYU

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com