captureگروه اسلامی افراطی تندرو به پارتی جنسی  همجنسگرایان یورش بردند، پلیس را مجبور کردند آنها را دستگیر و داروهای اچ آی وی را ضبط کند.

گروه تندرو جبهه مدافعان  اسلام روز شنبه به یک گردهمایی خصوصی در یک مجتمع آپارتمانی در جنوب  جاکارتا در  اندونزی یورش بردند و پلیس را مجبور کردند ١٣ نفر را دستگیر کند، و این یورش به جرم آنچه انجام شد که باور داشتند یک پارتی  رابطه جنسی همجنسگرایان بود.

جاکارتا پست گزارش می دهد :”یک گروه ۵٠ نفره از اراذل و اوباش با فریاد اله اکبر به مجتمع آپارتمانی “کالیباتا سیتی” هجوم بردند و پلیس محلی را مجبور کردند تا این مردان را بازداشت کند، مردانی که بدون پیراهن در حال بازی پیدا شدند.”

پلیس با حمایت گروه جبهه مدافعان اسلام داروهای ضد ویروسی اچ آی وی، کاندوم و گوشی های هوشمند را از این آپارتمان ضبط نمود.

رابطه جنسی همجنسگرا با رضایت طرفین بین بزرگسالان در اندونزی غیر قانونی است و همچنین هرگونه تخلف باید توسط پلیس اثبات شود. مدارک کمی وجود دارد که نشان دهد این مردان داخل آپارتمان در حال انجام کاری خلاف قانون بودند.

گروه جبهه مدافعان اسلام اطلاعاتی درباره این جشن از طریق دعوت نامه های پخش شده بدست آورد و آن را تصرف کردند و این اقدام را به عنوان مجازات آنچه آنها فرض می کنند که رفتار خیراخلاقی باشد، انجام دادند.

اعضای جبهه مدافعان اسلام در مورد این دستگیری ها در  تویتر افتخار کردند، از جمله عکس مردان بازداشت شده با این ادعا که آنها با موفقیت این پارتی جنسی  همجنسگرا را درهم شکستند.

جبهه مدافعان اسلام تاریخچه طولانی در هدف گرفتن اقلیت ها و موسسه هایی دارد که باور دارند در تضاد با دین اسلام می باشند.

در سال های اخیر اعضای این گروه تندرو مرتکب حمله های خشونت آمیز در جامعه احمدیه شدند، بارهای گناه را به دلیل فروش الکل در طول ماه مقدس  رمضان تخریب کردند و تظاهراتی برپا کردند که ” لیدی گاگا” مجبور شد تا تور خودش را در بحبوحه ترس های امنیتی لغو کند.

با وجود هیچ مجازاتی از طرف دولت اندونزی یا پلیس، این گروه تندرو به تدریج پر آوازه تر و خطرناک تر نسبت به گروه های اقلیت مانند هندوها، فرقه های اسلامی کوچکتر و جامعه  دگرباشان شد.

دیدبان حقوق بشر در آگوست ٢٠١۶ گزارشی با این عنوان منتشر نمود : “این بازی های سیاسی زندگی های مان را خراب می کند : جامعه دگرباش اندونزی در خطر” که در آن افزایش بی سابقه در تمایل ضد دگرباشان در این کشور را با جزئیات شرح داده است.

امسال انجمن روانپزشکان اندونزی ادعا نمود که دگرباش بودن یک  اختلال روانی است و در ماه فوریه اموجی های همجنسگرا از برنامه های پیام رسان محبوب مانند  واتساپ مننوع شدند.

همچنین امسال نخستین مدرسه شبانه روزی  دگرجنس گونه تحت تهدید از طرف گروه های محافظه کار تندرو به اجبار بسته شد.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

فیس بوک ما:

‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

وب سایت ما:

‏http://dharmamartia.org

صفحه خبر وب سایت :

‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

کانال تلگرام ما:

‏https://telegram.me/DharmaMartia

همکاران ما:

‏http://media.hamyaari.ca

‏www.Khodnevis.org

‏https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

‏‎منبع :

http://www.pinknews.co.uk/2016/11/28/radical-islamic-group-raid-gay-sex-party-force-police-to-arrest-men-and-seize-hiv-drugs/?utm source=PNFB&utm medium=SocialFB&utm content=FBRF&utm campaign=PNFacebook

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com