فراخوان به تجمع در بروکسل؛

هم‌صدا، علیه زمینه‌سازی برای انتقال دیپلمات-تروریست به ایران!

 

هموطنان آزادی‌خواه!

دوستان هم‌راه و هم‌رزم!

 

کمیسیون روابط خارجی پارلمان بلژیک در هفته‌ی گذشته با مجوز اولیه‌ی «لایحه‌ی انتقال محکومان زندانی با ایران» موافقت کرده است و این لایحه روز پنجشنبه، برای رای‌گیری به صحن علنی پارلمان این کشور ارائه خواهد شد. لایحه‌ای که می‌تواند زمینه‌ساز آزادی اسدالله اسدی، دیپلمات-تروریست جمهوری اسلامی و سایر هم‌دستانش شود.

تصویب این لایحه در پارلمان بلژیک، و استفاده‌ی جمهوری اسلامی از آن برای آزاد کردن نیروهای تروریستش، نتیجه‌ای جز عادی‌سازی ترور و وحشت نخواهد داشت. با چنین قانونی جمهوری اسلامی این‌بار علاوه بر قربانی کردن منافع ملی، محملی قانونی نیز برای آزاد کردن تروریست‌هایش خواهد داشت.

پنجشنبه زمان تصمیم است. پارلمان بلژیک در شرف اتخاذ تصمیمی است که می‌تواند دست تروریسم دولتی جمهوری اسلامی را برای انجام عملیات، نه تنها علیه اپوزیسیون، بلکه علیه شهروندان بلژیک و اروپا نیز باز بگذارد و امنیت شهروندان را به خطر بیندازد.

ما، امضاکنندگان این فراخوان، از تمام ایرانیان آزادی‌خواه و مبارز، از تمام آنان که دل در گروی جهانی آزاد و در صلح دارند، دعوت می‌کنیم روز پنجشبه ۱۴ ژوئیه در بروکسل، و در تجمعی که در اعتراض به این لایحه ترتیب داده شده است شرکت کنند تا هم‌صدا با هم، نسبت به تصویب آن به پارلمان بلژیک، احزاب، فعالان سیاسی و مردم این کشور هشدار دهیم.

 

جمهوری‌خواهان سکولار و دموکرات ایران در بلژیک

حزب دموکرات کردستان ایران- کمیته بلژیک

حزب چپ ایران(فدائیان خلق)- بلژیک

زمان: پنجشنبه، ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۲، ۲۳ تیرماه  ۱۴۰۱، ساعت ۱۴ تا ۱۶

آدرس:

Place Madou(Métro Madou)

۱۲۱۰ Bruxelles

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)