در شرایط کنونی که در میهن ما تضاد میان مردم و رژیم جمهوری اسلامی دم به دم ژرف تر می شود و از جمله هر گونه فعالیت آزادایخواهی با سدها و راهبندهای بی شمار روبرو می گردد؛ در چنین شرایطی است که محمد‌جعفر منتطری٬ دادستان کل کشور با هدف فریب افکار عمومی، اینترنت را ابزاری برای تهدید رژیم میداند. وی درگفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد که «هر هفته ۱۳ تا ۱۴ هزار شبکه به علت «ارتکاب جرم» در ایران فیلتر می‌شود.»…

منتظری افزود که «متأسفانه این فضا توسط بسیاری از جریانات خارج از کشور[بخوان احزاب و سازمان های سیاسی و مردمی در کشور] مسیری برای ضربه به نظام شده است.»

وی اضافه کرده «دشمن از این فضا استفاده کرده و انواع آسیب‌های اجتماعی از جمله اهانت به دین، فرهنگ و مسائل اخلاقی را وارد کرده است.»
[اگر هر خواننده ویا شنونده اظهارات دادستان کل رژیم را مرور کند، و از آنجایی که زیر و بم سیاست حکومت« اسلامی» را می شناسد و بقول معروف هم بالای بام و هم پائین بام را دیده است، بخوبی می داند که با چنین سخنانی نمی توان جلو خشم و نارضائی مردم را گرفت].
به گفته وی «در این زمینه یک جنگ نرم راه افتاده و ما باید خود را مجهز کنیم.»

محمد‌جعفر منتطری٬ درباره علل افزایش جرایم هم توضیح داده که «تهاجم فرهنگی و نبود رد پا در انجام جرم از جمله افزایش جرم در فضای مجازی است.»

منتظری با اشاره به عدم برخورد جدی با این شبکه‌ها هم گفته «نبود سرورهای این شبکه‌ها در کشور ما یکی از علل ناتوانی در مقابله با آنهاست.»

به گفته وی «امروز مسئله شبکه‌های خارجی و فضایی که در اختیار دشمن است امری اساسی است و باید در برابر این تهدید جدی، شبکه ملی اطلاعات ایجاد شود.»

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com