radito_logo2
بیانیه مطبوعاتی: رادی‌تو

رادی‌تو، اپلیکیشنی برای تولید، انتشار و شنیدن محصولات صوتی و اولین محصول ایران‌کوباتور، تازه‌ترین پروژه‌ سازمان «اتحاد برای ایران» آغاز به کار می‌کند.
اپلیکیشن رادی‌تو چهارچوب و بستری جدید برای تولید و انتشار حرفه ای فایل های صوتی و پادکست است که توسط گروهی از متخصصین نرم افزار و فعالین عرصه ی خبر و رسانه و در قالب پروژه‌ی ایران‌کوباتور تولید شده و توسعه یافته است. این پروژه شامل یک اپلیکیشن با کاربری آسان برای مخاطب و همینطور یک چهارچوب تحت وب برای ناشرین فایل های صوتی و پادکست است.
مزیت‌های اصلی رادی‌تو امکان شنیدن پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی و اخبار بدون نیاز به استفاده از دیتای موبایل و به صورت آفلاین، امکان شخصی‌سازی زبانی برای اقلیت‌های کرد، عرب، بلوچ و آذری علاوه بر زبان‌های انگلیسی و فارسی و نیز سطح بالای تمهیدات امنیتی برای مصون ماندن ناشران و کاربران است.
طراحی این اپلیکیشن پاسخی است به نیاز به چارچوبی امن و کاربرپسند برای تولید و انتشار فابل‌های صوتی و نیز بستری برای استفاده‌ی همه‌ی ایرانیان از یک اپلیکیشن با کاربری آسان.
اتحاد برای ایران از تولیدکنندگان محتوا دعوت می‌کند تا با این سازمان تماس گرفته و نمونه آثار خود را جهت بررسی و انتشار برای ما بفرستند.
اتحاد برای ایران یک سازمان غیرانتفاعی مستقل مستقر در کالیفرنیا است که برای گسترش آزادی های مدنی در ایران تلاش می کند. ما با تلاش برای بهبود وضعیت حقوق بشر، تقویت جامعه مدنی، و افزایش مشارکت شهروندان از طریق فناوری به رسالت خود جامعه عمل می‌پوشانیم.

وب سایت:

 

رادی‌تو را از اینـجا دانلود کنید.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com