کنشگران داوطلب – ۴ آذرماه ۱۳۹۵ در آستانه بیست و پنجم نوامبر، روزجهانی مبارزه با خشونت علیه زنان، کارزار «منع خشونت خانوادگی» در نشستی با حضور جمعی از فعالان حقوق زن از شهرهای مختلف ایران، رونمایی شد.

img_41314

این کارزار یک حرکت جمعی و مستقل است که توسط جمعی از مدافعان حقوق زنان در ایران به‌منظور ترویج مطالبه‌ی تصویب قانون منع خشونت خانوادگی علیه زنان راه‌اندازی شده است. هدف این کارزار «تلاش برای تصویب قانون منع خشونت خانوادگی علیه زنان» از طریق «آگاهی‌رسانی عمومی» و «رسیدن به اجماع در جامعه مدنی» است.

شیوه اصلی فعالیت کارزار ترویج از طریق فعالیت میدانی و رسانه‌ای است. زمان فعالیت آن یک سال در نظر گرفته شده است که از آذر ۱۳۹۵ تا آذر ۱۳۹۶ ادامه دارد. این تاریخ به مناسبت ۲۵ نوامبر، روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان انتخاب شده است. هر فردی در هر کجای ایران و هر ایرانی در خارج از ایران چنانچه با اهداف آن موافق باشد،‌ می‌تواند به آن بپیوندد و در راستای اهداف آن گام بردارد یا حمایت خود را از این حرکت جمعی اعلام کند.

علاقه‎مندانی که خواهان مشارکت در این کارزار هستند می‎توانند با ایمیل pdvc.ir@gmail.com تماس بگیرند.

با امضای فراخوان می‌توانید از کارزار منع خشونت خانوادگی حمایت کنید:
www.goo.gl/dRnDzm

آغازگران کارزار:
آتنا مرکزی، احترام عشقی،‌ آذین رضاییان، اکرم احقاقی، الهام پاکشیر، الهه فراهانی، آمنه زمانی، بلال مرادویسی، بنفشه جمالی، پروین ذبیحی،‌ جعفر مرتضوی، جلوه جواهری، زارا امجدیان، زهرا افتخارزاده، زهرا مینویی،‌ زهره اسدپور، زیبا جلالی، سارا صحرا نورد، ساناز محسن پور، سپیده ثقفیان، ستاره لعل، ستاره هاشمی، سعیده جعفرپور، سمانه عابدینی، سمیرا حاتمی، سمیه شهریسوند، سولماز دهقانی، سیما شاه‌عباسی، سیمین کاظمی، شقایق وحیدی، شکوفه اکبری، شکیبا شریف‌پور، شمیم شرافت، شهلا انتصاری، شهلا هویدا، شیوا عاملی راد، صدیقه پاک ضمیر، عاطفه حقگو، عالیه مطلب‌زاده،‌ غزال شولی‌زاده، غزال محسن پور، غزاله تهرانی، فخری شادفر، فروغ سمیع نیا، فروغ عزیزی، کاوه مظفری، گلاله بهرامی، مریم بهرمن، مریم رحمانی، مریم کیان ارثی،‌ مریم میرزانژاد، معصومه زمانی، ملاحت مداحی، مهرداد فلاحی، مینا کشاورز، نجیبه اسدپور، نسرین صفایی، نفیسه محمدپور..

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com