capture

آخرین انتخاب کابینه  دونالد ترامپ فردی است که طرفدار ازدواج همجنس نیست.

رییس جمهور منتخب  ایالات متحده، “بتسی دووس” میلیاردر نیکوکار را برای وزیر بعدی آموزش و پرورش ایالات متحده برگزید. دووس یک اهداکننده بالارتبه جمهوریخواه و دارای کرسی حزب جمهوریخواهان در  میشیگان است.

“بتسی دووس” شخصا ٢٠٠ هزار دلار به طرحی اهدا نمود که ازدواج همجنس را در میشیگان ممنوع می کرد.

بر طبق خبر ای بی سی، به علاوه، بنیاد خانوادگی او ۵٠٠ هزار دلار به “سازمان ملی برای ازدواج” اهدا نمود، گروه مخالف  ازدواج همجنسگرایان در ایالات متحده که در سال ٢٠٠٧ در  پرینستون،  نیوجرسی تاسیس شد.

“ترامپ در بیانیه ای دووس ۵٨ ساله را به عنوان فردی باهوش و بااستعداد و یک مدافع آموزش پرشور توصیف نمود. تحت رهبری او ما سیستم آموزش و پرورش ایالات متحده را بهسازی و اصلاح خواهیم نمود و دیوانسالاری که فرزندان ما را به عقب نگه داشته می شکنیم که بتوانیم آموزش کلاس جهانی و مدرسه ای را به تمامی خانواده ها ارائه کنیم.”

انتخاب او به دلیل حمایت او از مدارس چارتری و برنامه های کپن مدرسه و ارتباط او با گروه هایی که استانداردهای آموزشی مشترک را پشتیبانی می کنند، سبب ایجاد انتقاد از هر دو جناح سیاسی می شود.

(مترجم : مدارس چارتری سیستم آموزشی در کانادا و ایالات متحده که مدارس کمک های مالی از دولت دریافت می کنند اما خصوصی اجرا می شوند.)

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

فیس بوک ما:

‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

وب سایت ما:

‏http://dharmamartia.org

صفحه خبر وب سایت :

‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

کانال تلگرام ما:

‏https://telegram.me/DharmaMartia

همکاران ما:

‏http://media.hamyaari.ca

‏www.Khodnevis.org

‏https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

‏‎منبع :

http://www.gaystarnews.com/article/trump-picks-anti-gay-marriage-activist-for-secretary-of-education/ gs.uWOkpUk

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com