captureاین رویداد در اصل برای ماه اکتبر برنامه ریزی شده بود اما به دلیل تهدید طوفان متیو به تاخیر افتاد، این رویداد در پنجمین ماه مجلس یادبود تیراندازی در کلاب شبانه پالس که ۴٩ نفر کشته و تعداد بیشتری نیز زخمی شدند، برگزار شد.

پیش از آغاز رژه، “پتی شیهان” کمیسر شهر، نخستین مقام آشکارا همجنسگرای شهر، دایره ستایشی به یادبود کسانی که زندگی شان را از دست دادند، رهبری نمود.

بر طبق “وش نیوز” او گفت :”ما قصد داریم که نشان دهیم که آمریکا متحد و قوی است، درست مانند اینکه نشان دهیم  اورلاندو متحد و قوی است.”

روز جشن با نمایش ویژه آتش بازی به پایان رسید و سازمان دهندگان ۴٩ بالن به نمایندگی ۴٩ فردی که در تیراندازی پالس کشته شدند رها کردند که بیان کنند آنها “افتادند اما هرگر فراموش نشدند”

“ترزا جاکوبز” شهردار  اورنج کانتی، یکی از مارشال های جامعه رژه، گفت : “البته ما همیشه به کنار هم خواهیم آمد و هنگامی که به افراد از دست داده مان فکر می کنیم، خواهیم گریست، اما ما همچنین نیاز داریم که به عنوان مردم به کسی که هستیم بسیار افتخار کنیم.”

در همین حال، جشن غرور  لندن تویت های بزرگداشت خود را برای کسانی که در جشن غرور اورلاندو شرکت نمودند ارسال کرد، و به آنها “عشق و همبستگی در سراسر اقیانوس اطلس” را ارایه داد.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

فیس بوک ما:

‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

وب سایت ما:

‏http://dharmamartia.org

صفحه خبر وب سایت:

‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

کانال تلگرام ما:

‏https://telegram.me/DharmaMartia

همکاران ما:

‏http://media.hamyaari.ca

‏www.Khodnevis.org

‏https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

‏‎منبع:

http://www.gaytimes.co.uk/news/54038/150000-people-attend-orlando-pride-honour-pulse-victims/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com