captureیک نماینده در کارولینای شمالی در پی حمله همجنسگراستیز به عنوان دوجنسگرا آشکارسازی نمود.

“سسیل بروکمن” قانونگذار پس از اینکه نمونه ای از همجنسگراستیزی را زمانی که در رستوران بود تجربه نمود، تصمیم گرفت که آشکارسازی کند.

بروکمن در رستوران با “کریس آگرو” و “رایان باتلر” شریک کریس که دکمه های ضد قانون اچ بی٢ بر لباس داشتند، مشغول صرف شام بود.

در حال صرف شام، یک مرد مست به میز آنها نزدیک شد و یک سخنرانی دراز و شدید همجنسگراستیز ایراد نمود که مدیر رستوران او را مجبور کرد تا رستوران را ترک کند.

این رویداد زشت، الهام بخش بروکمن شد تا به عنوان بخشی از مبارزه اش با همجنسگراستیزی در عموم آشکارسازی کند.

پیش از این رویداد او در خفا زندگی می کرد.

او توضیح داد :”من دکمه ی مخالفت با قانون اچ بی٢ را بر آستینم نصب نمی کنم. من می توانم در دنیای دگرجنسگرا زندگی کنم و شناخته نشوم. فوق العاده خسته کننده بود که بشنوم مردم دارای عقیده هایی بسیار عام و گمراه بودند. زیرا تعداد بسیار کمی از این افراد فردی از جامعه دگرباشان را می شناسند.”

“من واقعا از جوانان می خواهم تا بدانند که شما می توانید عضوی از جامعه دگرباش باشید، و این مساله موردی ندارد. شما می توانی به دفتر کار خود بروی و با افتخار خدمت کنی. شما نباید به هرکسی اجازه دهی تا تو را در یک جعبه بگذارد.”

بروکمن گفت که زمانی قانون اچ بی٢ مجلس در این ایالت تصویب شد عمیقا متاثر شد و او ایستاد و از افراد دگرباش کارولینای شمالی پوزش خواست، اما او می خواهد تا در کنار آنها بایستد.

این قانون مشاجره برانگیز ضد دگرباشان شهرها و استان های این ایالت را از اتخاذ سیاست های فراگیر دگرباشان ممنوع کرده است. این قانون همچنین استفاده ی افراد دگرجنس گونه از دستشویی که هماهنگ با هویت جنسیتی آنان می باشد را ممنوع می کند.

بروکمن درباره اچ بی٢ گفت :”تبعیض قایل شدن علیه مردم در جامعه دگرباشان قانون شده است. شما باید قادر باشی تا کسی که هستی باشی و به کسی که هستی عشق بورزی و نترسی از اینکه خارج شوی و احساس کنی کسی تو را اذیت کند.”

به بروکمن الهام شد تا آشکارسازی کند زیرا او می خواهد که جامعه بداند که زمانی “کریس آگرو” در پایان سال شورا را ترک می کند، آنها یک صدا در شورای کلی قانونگذاری دارند.

“من همیشه احساس می کردم که سعی می کنم از جامعه دگرباشان دفاع کنم، حتی هنگامی که آشکارسازی نکرده بودم. من می خواهم بیشتر از آنچه سهم من است عمل کنم، قویتر باشم و به دنیا اعتراف کنم که من درواقع همچنین عضوی از این جامعه هستم.”

بروکمن پیش از اینکه عضوی از شورای قانونگذاری بشود مدیر یک کمپین بود و دستیار “مارکوس برندون” بود. برندون نخستین نماینده آشکارا همجنسگرا در قوه مقننه کارولینای شمالی بود.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

فیس بوک ما:

‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

وب سایت ما:

‏http://dharmamartia.org

صفحه خبر وب سایت :

‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

کانال تلگرام ما:

‏https://telegram.me/DharmaMartia

همکاران ما:

‏http://media.hamyaari.ca

‏www.Khodnevis.org

‏https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

‏‎منبع :

http://www.pinknews.co.uk/2016/11/06/north-carolina-lawmaker-comes-out-as-bisexual-after-homophobic-attack/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com