ماف نیوز: دستگاه قضایی حکومت اسلامی ایران از تشکیل پرونده ی قضایی علیه قاتل یک جوان کرد ممانعت به عنل می آورد کە چهار روز پیش هنگام نصب دوربین مداربستە در یکی از کلانتریهای این شهر به قتل رسیده بود.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز سه شنبه ۱۸ آبان ماه سال ۱۳۹۵ خورشیدی، «عزیز یوسفی» ساکن مناطق حدفاصل شهرک سپاه و حاجی آباد سنندج، با شلیک مستقیم یکی از کارکنان نیروی انتظامی در کلانتری شالمان این شهر جان را از دست داده بود.

تصویر مقتول از سایت کردی «هەنگاو»

دستگاه قضایی ایران از ثبت موثر شکایت خانواده ی عزیز یوسفی علیه قاتل فرزندشان خودداری و به آنها اعلام کرده است که طبق اعلام مسئولین کلانتری شالمان، فرزندشان خودکشی کرده و حتی وی را خاطی عنوان کرده اند زیرا به گفته ی آنها، در یک مرکز امنیتی نظامی دست به چنین کاری زده و پیگیری پرونده، تنها با اعلام کلانتری مذکور صورت خواهد گرفت.

یوسفی در حالی که برای نصب دوربین مدار بستە بە کلانتری شالمان سنندج واقع در کمربندی نیروی انتظامی این شهر رفتە بود از سوی یکی از کارکنان این کلانتری هدف شلیک مستقیم گلولە قرار گرفته و جان خود را از دست داده است.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com