capture
دانش آموز دگرجنسگونه در مبارزه برای پوشیدن یونیفرم زنانه در مدرسه پیروز شد.

یک دانش آموز دگرجنس گونه که به او گفته شده بود که با ورود به مدرسه با یونیفرم دخترانه قوانین یونیفرم را شکسته است، در یک مبارزه قانونی با مدرسه پیروز شده است.

“لیلی مادیگان” ١٨ ساله می خواست هنگامی که با پوشیدن لباس هایی مطابق با هویت جنسی اش در مدرسه کاتولیک “سیمون استوک” در میدستون، کنت حضور یابد، پس از اینکه بارها به دلیل شکستن قوانین یونیفرم تهدید به تعلیق شد، یک وکیل استخدام نمود تا به او کمک کند تا برای حقوقش مبارزه کند.

علاوه بر حمایت حقوقی از طرف یک وکیل، لیلی نیز دادخواستی تنظیم نمود که ٢٠٠ دانش آموز را برای پرونده اش جمع نمود.

پس از اینکه نماینده قانونی او جزئیات “قانون برابری ٢٠١٠” را به مدرسه کاتولیک فرستاد – که بیان می کند که یک فرد “نباید به دلیل تغییرجنسیت به عنوان یک دگرجنس گونه” مورد تبعیض قرار بگیرد – و یک مبارزه طولانی را با مدرسه اش آغاز نمود، او اکنون اجازه دارد که یونیفرمی را بپوشد که بیشتر در آن احساس راحتی می کند و حق استفاده از دستشویی و اتاق رختکن دختران را دارد.

لیلی در مورد گذار مشکلات و بطور همزمان حضور در کالج به “میل آنلاین” گفت :”من تصمیم گرفتم که در لباس دختران ظاهر شوم که اساسا بدین معناست که من به جای تیشرت، یک تاپ پوشیدم. این باعث می شد که تا زمانی که به خانه بروم، احساس بسیار شادی داشته باشم.”

“من بسیار در مورد این تغییر خوشحالم اما احساس می کردم که این مساله ای بود که من نباید این قدر سخت برایش مبارزه کنم.”

لیلی افزود :”من اشتیاق داشتم که ببینم قادر به دستیابی به چه چیزی هستم و من افتخار می کنم، اما من نسبت به گرایش مدرسه به برابری مشتاق نیستم.”
“میل آنلاین” گزارش می دهد که این مدرسه اکنون در حال آموزش کارمندان می باشد که در آموزش دانش آموزانی که در حال تغییر جنسیت هستند یا جنسیت سیال دارند، درک و حساسیت بیشتری داشته باشند.”

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

فیس بوک ما:
‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:
‏http://dharmamartia.org
صفحه خبر وبسایت :
‏http://dmblog.dharmamartia.org/#home
کانال تلگرام ما:
‏https://telegram.me/DharmaMartia
همکاران ما:
‏http://media.hamyaari.ca
‏www.Khodnevis.org
‏‎منبع :

http://www.gaytimes.co.uk/news/51456/trans-student-wins-right-wear-female-uniform-school/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com